تصاویری از روستای بدون جاده و خیابانِ Giethoorn

اگر شما هم از فضای شهری ، کوچه ها و خیابان های شلوغ خسته شده اید  و دوست دارید در روستایی زندگی کنید که توصیفش را در کتاب های افسانه ای خوانده اید . کافیست چمدان های خود را ببندید و راه روستای Giethoorn در کشور هلند را در پیش بگیرید .برای مشاهده عکس های این روستا و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

روستای شگفت انگیز  Giethoorn که به ونیز هلند معروف است حدودا در سال 1230 میلادی ساخته شده اکثر مردم دنیا آرزو دارند تا در چنین مکان شگفت‌انگیری زندگی کنند.

در روستای Giethoorn هیچ جاده و خیابانی وجود ندارد حتی هیچ وسیله حمل و نقل مدرنی اجازه ورود به این روستا را ندارد .تنها راه عبور و مرور مسیر های آبی و پل ها  هستند . در این روستا بیش از 176 پل کوچک و بزرگ وجود دارد .

روستای Giethoorn یک مکان توریستی فوق العاده جذاب است . توریست ها برای ورود به این روستا باید ماشین های خود را در خارج از روستا گذاشته و با  پای پیاده وارد روستا شوند و یا اینکه با قایق در مسیر های آبی پارو بزنند . استفاده از قایق های موتوری یا برقی داخل محیط روستا امکان پذیر نیست و فقط قایق های بی سر و صدا می توانند در مسیر های آبی قرار بگیرند.

بی سر و صدا بودن  در این روستا بسیار پر اهمیت است بطوریکه در وبسایت این روستا نوشته شده بلندترین صدایی که بصورت معمول در این روستا می شنوید صدای اردک ها و یا دیگر پرندگان است.

با هم در خانه عکس تصاویری از این روستای شگفت انگیز  Giethoorn  را  تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*