معماری دیدنی ساختمان تومیس Tomis در رومانی

این تصاویر از ساختمان تومیس Tomisدر رومانی توسط آقای رمان ربروک Roman Robroek عکاس 29 ساله اهل هلند تهیه شده است . او تنها برای عکاسی از این ساختمان قدیمی وارد رومانی شده و تصاویر بسیار زیبایی را از آن به اشتراک گذاشته است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

این ساختمان قطعا یکی از باشکوه ترین زیبا ترین ساختمان های موجود در رومانی است . این مکان از سال 1990 به حال خودش رها شده و حالا کم کم در رو به تخریب رفته است. جالب است که بدانید ساختمان به عنوان یک بنای تاریخی در وزارت فرهنگ رومانی ثبت شده است اما همانطور که می توانید در عکس ها مشاهده کنید خیلی به آن رسیدگی نمی شود و بیشتر شبیه به یک بنای متروکه شده است .

نام این ساختمان تومیس Tomis بوده و در شهر کونستانسا رومانی قرار دارد .این  شهر در ساحل دریای سیاه است و باید گفت کونستانسا بزرگترین شهر در این منطقه می باشد. سیصد هزار نفر در این منطقه زندگی می کنند و آنها هر ساله میزبان تعداد زیادی از گردشگرانی هستند که برای مشاهده Tomis و دیگر مکان های دیدنی رومانی وارد این شهر می شوند .البته بزرگترین بندر اروپا هم در این شهر قرار دارد که در جذب گردشگران بیشتر به این منطقه بی تاثیر نیست .

ساختمان تومیس Tomis تا به حال از دو جنگ جهانی جان سالم به در برده است در طول جنگ جهانی دوم هم از آن به عنوان بیمارستان استفاده می شده .  این ساختمان در سال 1914 ساخته شده و میزبان جشن های سلطنتی هم بوده است .  پس از آن هم تومیس به یک رستوران بزرگ تبدیل شد اما از سال 1990 تا کنون دیگر هیچ فعالیتی در آن انجام نشده است .

با هم در خانه عکس تصاویری از ساختمان تومیس Tomis در رومانی  را  تماشا می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*