خانه‌های رویایی کوچک

تصاویری از ساخت خانه‌های رویایی کوچک برای حیوانات

تصاویری از ساخت خانه‌های رویایی کوچک برای حیوانات را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . این خانه های رویایی توسط آقای  Jay هنرمند بسیار خلاق ساخته شده است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

ما همیشه در کارتون ها و داستان های تخیلی در مورد حیوانات دیده ایم که آنها در خانه هایی بسیار زیبا و رویایی زندگی می کنند . اما همانطور که مشخص است در واقعیت چنین نیست!

حالا آقایی به نام Jay خلاقیت خود را در این زمینه به کار گرفته و شروع به ساختن خانه هایی بسیار کوچک کرده که مناسب برای موجوداتی هستند که در خانه باغ های بزرگ زندگی می کنند .

jay در مورد این خانه های کوچک می گوید :

از زمانی که خود را شناخته ام در هر کاری خلاق بوده ام . همیشه دوست دارم در انجام کارهای خلاقانه از قوه تخیلم استفاده کنم . خواه در نقاشی  ، موسیقی و یا حتی ساخت کارهای دستی مانند این خانه های کوچک.

به گفته این هنرمند او تمامی کارهایی که در خانه به دکوراسیون و زییایی مرتبط می شود را خودش انجام می دهد . jay  زمانی سرپرست بخش مرمت کاخ کنزینگتون یکی از کاخ‌ های سلطنتی انگلیس در لندن بوده و همچنین مجری بازسازی قلعه ویندسور که یکی از بزرگترین قلعه های دنیا محسوب می شود ، است .

ایده اصلی اینکار از زمانی آمد که او در خانه باغ مادرش دید که حیوانات کوچک زیادی در آنجا زندگی می کنند . به همین دلیل برای زیبا کردن جلوه زندگی آنها در این خانه باغ این خانه‌های رویایی کوچک را ساخت . سپس با استقبال اطرافیانش روبرو شده و حالا او در فروشگاه اینترنتی خود تعداد زیادی از آنها را به فروش می رساند .

با هم در خانه عکس تتصاویری از ساخت خانه‌های رویایی کوچک برای حیوانات  را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*