سنجاب‌های بازیگوش

تصاویری از سنجاب‌های بازیگوش در زمستان

تصاویر سنجاب‌های بازیگوش در زمستان را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . این تصاویر دیدنی توسط یک عکاس حرفه ای حیات وحش به نام وادیم ترونوو تهیه شده . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

وادیم ترونوو Vadim Trunov  عکاس حرفه ای حیات وحش  در سفری که به روسیه داشت ، عکس های شگفت انگیزی از دو سنجاب بامزه در قاب دوربینش به ثبت رسانده که هر بیننده ای را مجذوب خود می سازد . این دو سنجاب بازیگوش با پریدن به هوا، گرفتن مخروط کاج، بازی با دوربین عکاسی و حرکات جالب، لحظه های زیبایی را آفریده اند! جالب تر آنکه این سنجاب ها پس از ساخت آدم برفی ، شروع به بازی با این آدم برفی کوچولو کرده اند . این دو هراسی از دوربین وادیم نداشتند چنان که یکی در مقابل دوربین و دیگری پشت دوربین به مانند یک عکاس قرار گرفته بود.

گرفتن عکس هایی با این شیوه ، نمایانگر مهارت و حوصله عکاسی هنرمند است که این چنین بیننده را به حیرت می آورد. وادیم و همسرش در اولین سفرشان به روسیه ، طبیعت و گردشگری سنجاب ها را هدف عکاسی خود قرار دادند .

اما حقیقت از آنچه که در نگاه اول بنظر می رسد متفاوت تر است ، چرا که سنجاب ها گرسنه هستند و نیاز به مواد غذایی دارند آنها با مخروط کاج بازی نمی کنند بلکه در حال جستجوی غذا هستند حتی دوربین را شبیه چیزی می یابند که در آن غذا وجود دارد . این عکس های نادر و البته شگفت انگیز در کنار زیبایی خارق العاده بیانگر حقیقت مبارزه برای بقاست .

جالب است بدانید این حیوان معمولاً بر بالای درختان زندگی می‌کند و از مشخصات آن داشتن دم بلند و پر پشت و دستهای کوتاه و پاهای قوی و تنومند و موی ظریف بدن و گوشهای برجسته احاطه شده با پشم و چشمهای بزرگ است. سنجاب در قاره آسیا، آمریکا، اروپا و آفریقا وجود دارد و گونه‌های مختلفی دارد و در طبیعت از گردو، فندق، بلوط، میوه‌جات و دانه‌ها تغذیه نموده و در صورت دسترسی به لانه پرندگان بر تخم و جوجه پرندگان نیز تغذیه می‌کند.

با هم در خانه عکس تصاویر دیدنی از سنجاب‌های بازیگوش در زمستان  را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*