تصاویری از مجسمه سازی با سیم artwire

تصاویری از مجسمه سازی با سیم artwire که توسط هنرمند ایرانی حمید میرزائی ساخته شده را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . این بار در خانه عکس به سراغ هنرمندان خوش ذوق ایرانی رفته ایم . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید .

حمید میرزائی بیست هشت ساله است و در  تهران زندگی می کند.او در مورد این تصاویر از آثارش این چنین توضیح می دهد :ساخت مجسمه های کوچک با سیم برای من از مشاهده یک سیم پیچ کوچک در یک رادیوی بسیار قدیمی آغاز شد . این ایده به ذهنم آمد که می توانم با استفاده از آن مجسمه های سیمی بسازم . همان روز دست به کارم شدم و یک مجسمه آدم و یک سگ ساختم .در ساخت مجسمه ها  همیشه سوژه ها و ایده ها خود را به من نشان می دهند بیشتر قبل از خواب آنها به سراغ من می آیند !. من هم در همان لحظه آنها را یادداشت می کنم .چرا که ممکنه است خیلی زود فراموش شوند سپس در اولین فرصت شروع به ساخت آنها می کنم .

او همچنین اضافه کرده که استفاده از سیم برای ساخت مجسمه بسیار ایده خوبی است به این دلیل که هیچ نیازی به جوشکاری برای اتصال ها نیست و فقط کافیست تا سیم ها را با خم کردن به شکل مورد نظر خود در بیاوریم .بسیار راحت خم می شوند و در مجموع  کار کردن با سیم ها برای ساخت مجسمه آسان است. اما باید مراقب انگشتانتان هم باشید چون در عین انعطاف پذیری بسیار تیز و برنده هم هستند .

اگر به این هنرمندی های حمید میرزائی علاقمند شده اید می توانید او را در صفحه اینستاگرامش به آدرس wire_arts@ دنبال کنید .

مجسمه سازی با سیم اولین بار در قرن 20 توسط الکساندر کالدر در اروپا آغاز شد . البته این هنر پیش از این هم در مصر قدمت طولانی داشت .

با هم در خانه عکس تصاویری از مجسمه سازی با سیم artwire را  تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*