موهای پرپشت کودک

تصاویری از موهای پرپشت کودک دو ماهه

تصاویری از موهای پرپشت کودک دوماهه در میان شبکه های اجتماعی به گونه ای منتشر شده که احتمالا این کودک هیچ گاه نگران این نخواهد بود که سرش طاس شود. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با خانه عکس  همراه شوید.

جونیور اهل برایتون در  کشور بریتانیا است او برعکس اکثر کودکان که بدون مو و یا با موهایی کوتاه و نازک متولد می شوند در هنگام تولد آنقدر مو داشت که از همان اول لازم بود مادرش هر روز علاوه بر کارهای دیگر به موهای او نیز رسیدگی کند. پرپشت بودن موهای جونیور سبب شده تا از همین ابتدا موهایش را همچون بزرگتر ها اصلاح کند و به شکل پف کرده شانه کند.البته  خوش شانسی او بیشتر در  این است که مادرش هم یک آرایشگر حرفه ای  بوده و موهای ضخیم و پرپشت جونیور را شسته سپس با سشوار خشک می کند.

موی نوزاد اولین چیزی است که مادر و اطرافیان بعد از زایمان به آن نگاه می کنند و همه آرزو دارند فرزند متولد شده چه دختر باشد چه پسر، موهای زیادی داشته باشد. اما معمولا بیشتر ما بدون مو متولد می شویم و پس از چند سال به همان حالت اول هم برمی گردیم. کم پشتی موی کودک دلایل خاصی دارد که بخشی از آنها مربوط به تغذیه مادر در دوران بارداری و بخشی دیگر عواملی هستند که به طور طبیعی منجر به کم پشتی موی نوزاد می شوند.

احتمال ریزش مو برای جونیور خیلی پایین است. او وقتی بیرون از خانه می رود توجه همه را به خود جلب می کند و همین باعث می شود چندین ساعت معطل شوند. هروقت مادرش سعی می کند روی سرش کلاه بگذارد، به شدت گریهکرده  و از این کار جلوگیری می کند البته ، چنین مو های پف کرده و زیبایی واقعاً حیف است که زیر کلاه دیده نشود.

با هم در خانه عکس  تصاویری از موهای پرپشت کودک دوماهه را تماشا می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*