استانبول در روز و شب

تصاویری دیدنی از پروژه عکاسی تلفیقی روز و شب استانبول

تصاویری از پروژه عکاسی استانبول در روز و شب که توسط عکاس اهل ترکیه آقای بکتاش موسا Bektash Musa گرفته شده را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . او برای اولین بار است که از استانبول دیدن می کند و یک پروژه عکاسی را در این شهر آغاز کرده . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید

استانبول از گذشته های دور همیشه پایتخت کشور ها و امپراطوری هایی بوده که در این منطقه وجود داشته اند . به همین خاطر حاکمان و پادشاهان گذشته برای نمایش قدرت و اقتدار خود ساختمان ها ، معابد ، برج ها و قلعه های بسیار بزرگی را با معماری های خیره کننده در این شهر ساخته اند . البته این ساختمان ها هر ساله گردشگران زیادی را هم از سراسر جهان به خود جذب می کند .

بد نیست بدانید استانبول  با نام قدیمی قسطنطنیه بزرگ‌ ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. تنگهٔ بسفر دو قارهٔ آسیا و اروپا را جدا می‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد. بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در این شهر واقع است.این کلان شهر به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا در سال ۲۰۱۰ انتخاب شده‌است. همچنین از لحاظ تعداد گردشگران خارجی سومین شهر توریستی جهان به شمار می‌رود.

آقای Bektash Musa در این پروژه یک کار بسیار خلاقانه کرده است و آن اینکه او یک بار در روز و یکبار هم در شب از یک منظره با یک کادر تصویری عکاسی کرده و سپس آنها را با یکدیگر ترکیب کرده است .تصویر نهایی که شما در ادامه خواهید دید یک نمای دوگانه از روز شب در مکان های بسیار دیدنی و شگفت انگیز استانبول است .

با هم در خانه عکس تصاویری از پروژه عکاسی استانبول در روز و شب  را  تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*