بلندترین آسمان خراش تایلند

تصاویری دیدنی از بلندترین آسمان خراش تایلند

تصاویری از MahaNakhon بلندترین آسمان خراش تایلند  را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . در این تصاویر  به نظر می رسد در ساخت این آسمان خراش از پیکسل آرت استفاده شده اما تعدادی از این پیکسل ها از بین رفته هستند . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

وقیت به این تصاویر از بلندترین آسمان خراش تایلند نگاه می کنید شاید به نظرتان برسد که انگار این یک تصویر ناقص از یک برج است . تصویری که بیای منتظر بمانید تا بصورت کامل بارگزاری شود .اما در حقیقت اینطور نیست طراحان این برج را به گونه ای با هنر پیکسل آرت طراحی کرده اند که دقیقا اینطور به نظر برسد .

نام این ساختمان بلند که در بانکوک است مهانخون MahaNakhon  می باشد و توسط شرکت معماری بین المللی BURO  در حال ساخت است . طراح حرفه ای ole  Scheeren آن را طراحی کرده و باید گفت که حقیقتا بسیار خاص و متفاوت است .

این ساختمان در منطقه مرکزی کسب و کار بانکوک یعنی Silom ساخته شده و دارای موقعیت تجاری فوق العاده ای است .از طرفی چنین ظاهری حتما گردشگرانی که با تایلند سر می زنند را به خود جذاب می کند .

ساختمان MahaNakhon  دقیقا 314 متر ارتفاع دارد و این یعنی از برج ایفل هم بلند تر است . برج ایفل در پاریس 300 متر ارتفاع دارد .  تعداد طبقات این آسمان خراش هم 77 است که واحد های آن در کاربرد های مسکونی ، کافه ، رستوران و البته تعداد زیادی واحد تجاری فروشگاهی وجود دارد .

در بالاترین نقطه این ساختمان یک منظره خارق العاده از شهر تایلند وجود دارد که قطعا می تواند برای صاحبان MahaNakhon  سود زیادی در جذب گردشگر داشته باشد .پروژه ساخت این آسمان خراش از سال 2009 آغاز شد و در سال 2016 با انجام مرحله قیمت گذاری نهایی به پایان رسید .

با هم در خانه عکس تصاویری از MahaNakhon بلندترین آسمان خراش تایلند را تماشا می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*