تصاویری شگفت انگیز از باغ گل در دل بیابان های دبی

تصاویری شگفت انگیز از باغ گل در دل بیابان های دبی که حالا  یکی از عجایب دنیا محسوب می شود را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . این باغ زیبا تنها در دو سال، و در دل خشک ترین و بی آب ترین منطقه دبی ساخته شده است. و اینک جزء بزرگترین پارک های جهان محسوب می شود. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با خانه عکس  همراه شوید.

گردش در طبیعت نیرویی دارد که روح و روان را آرام می کند، بعضی مکان ها در دنیا نظیر ندارند. سفری در دنیای رنگارنگ گل ها ، تجربه  دویدن در باغ های گل و دیدن پروانه های زیبا ؛ بسیار هیجان انگیز و لذت بخش خواهد بود این تکه از زمین مانند بهشت است . دبی جایی است که بزرگ ترین باغ گل جهان در آن است  این باغ با افکار شما معجزه می کند انگار تمام افکار خسته کننده و منفی از شما دور می شود. دبی را بیشتر برای آسمان خراش های بسیار بلند، و معماری خاص ساختمان ها و هتل های لوکسش می شناسیم و وجود چنین باغی در طبیعت خشک دبی دور از انتظار است و باید آن را باغ جادوئی نامید که یک جاذبه گردشگری زیبا محسوب می شود.

این باغ دارای یک سیستم آبیاری دوست دار محیط زیست است که در آن از  موادی برای حفاظت و نگهداری آب استفاده شده است مانند زیر گلدانی های موئی و پلی مرهایی که رطوبت را به طور کاراتری پخش می کند . برای ایجاد این باغ حدودا ۵/۶ هکتاری حدود 60 روز زمان و ۴۰۰نفر نیرو استفاده شده است. این باغ به خاطر داشتن بزرگ ترین ساعت گل جهان ، بلندترین دیواره گل و بلندترین هرم گل در جهان در کتاب رکورد های گینس به ثبت جهانی رسیده است .

با هم در خانه عکس تصاویری شگفت انگیز از باغ گل در دل بیابان های دبی را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*