مجسمه حیوانات

تصاویری شگفت انگیز از ساخت مجسمه حیوانات با خاک رس نرم

تصاویری شگفت انگیز از ساخت مجسمه حیوانات با خاک رس نرم که توسط هنرمند روسی Evgeny Hontor تهیه شده را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . او با مهارتی خارق العاده این آثار هنری را بصورت کاملا فانتری ساخته است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

ما پیش از این در خانه عکس تصاویری از ساخت مجسمه هایی از حیوانات با استفاده از زباله های شهری را داشتیم و حالا یک هنرمند روسی با استفاده از خاک رس نرم توانسته مجسمه هایی از حیوانات خلق کند .

اوگنی هونتور برای این کار یک استدیو حرفه ای به نام Demiurgus Dreams را در کشور روسیه تاسیس کرده استدیویی که قصد دارد  مجسمه های حیوانات فانتزی شگفت انگیزی را  به دنیا بیاورد .

اوگنی کار ساخت مجسمه را از سال 2006 آغاز کرد و پس از 6 سال در 2012 اولین فروشگاه مجازی خود را به نام Etsy در اینستاگرام راه اندازی کرد . صفحه این فروشگاه در اینستاگرام بیش از 34 هزار دنبال کننده دارد که همراه او را تحسین به ادامه کار می کنند .

اوگنی در ساخت مجسمه به تمامی جزئیات دقت می کند از نظر او این جزئیات هستند که در نهایت باعث زیبا شدن کار می شوند .شما می توانید در کارهای او  تمامی بافت ها و جزئیات کوچک را مشاهده کنید .کاری که اوگنی در استدیو انجام می دهد استفاده از نور برای عکاسی از مجسمه ها است .

اوگنی هونتور در مورد این تصاویر از آثارش چنین توضیح می دهد :

 این کار فوق العاده زیبا و دوست داشتنی است . من در حال ایجاد کردن جهانی دیگر هستم . از نظر من فلسفه زندگی در این است که هر کسی به دور خود به دنبال فرصت ها و ایده های جدید باشد . برای من ساخت مجسمه حیوانات تخیلی یک فرصت و ایده جدید برای ساخت جهانی تازه است .

با هم در خانه عکس تصاویری از ساخت مجسمه حیوانات با خاک رس نرم را تماشا می کنیم.

 

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*