تصاویر دیدنی پنگوئن‌ها از دید عکاسان سایت 500 پیکسل

آیا می دانستید در سال یک روز به نام روز جهانی پنگوئن ها وجود دارد ؟ 25 آوریل همزمان با مهاجرت پنگوئن های آدلی از قطب جنوب به سمت شمال را در تقویم جهانی روز حمایت از پنگوئن ها نام نهاده اند.برای مشاهده تصاویر بسیار زیبا از پنگوئن ها و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید.

پنگوئن ها موجودات بسیار زیبا ، شگفت انگیز و  دوست داشتنی هستند آنها در فضای خشکی بسیار جالب و تا حدودی خنده دار راه می روند اما در  شنا کردن مهارت بسیار زیادی دارند . این پرندگان که پر های بسیار زیادی دارند در هر سال پر های قدیمی  خود را از دست می دهند و پر های جدیدی روی بدن آنها رشد می کند . در حال حاضر حدود 17 گونه پنگوئن مختلف در سراسر جهان وجود دارد که البته بعضی از گونه های آن به علت تغییرات جوی ، آب شدن یخ قطب ها و …  در خطر انقراض هستند .

به جز روز 25 آوریل که روز حمایت از پنگوئن ها نام دارد روز 20 ژانویه هم روز جهانی آگاهی از پنگوئن است بسیاری از علاقمندان به این موجود دوست داشتنی این روز ها را جشن می گیرند.حدود 6 شرکت و سازمان هم در سطح جهانی برای جلوگیری از انقراض این موجودات در حال فعالیت هستند و از این گونه حیوانات حمایت می کنند.این تصاویر همگی توسط عکاسان و کاربران حرفه ای  سایت 500 پیکسل  به وسیله دوربین های بسیار قدرتمندی گرفته شده .

با هم در خانه عکس تصاویری از پنگوئن ها  را که توسط عکاسان سایت 500PX  گرفته شده تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*