تصاویر رویایی از پاییز در کشور لهستان

تصاویر رویایی از پاییز در کشور لهستان را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . این تصاویر از جایی به نام کوچه افرا و توسط یک عکاس حرفه ای تهیه شده اند . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

برخی از مناطق کشور لهستان به شکل عجیبی رویایی و منحصر بفرد هستند . بطوریکه با مشاهده آنها قطعا به یاد فیلم های فانتری تخیلی خواهید افتاد .  جالب است بدانید نماد این کشور یک عقاب دم سفید است . در لهستان بیش از 1269 منطقه طبیعی ، بکر و حفاظت شده وجود دارد . همچنین 23 منطقه به عنوان پارک ملی در این کشور ثبت شده است .

اینبار یک عکاس حرفه ای به سراغ منطقه ای به نام Złoty Potok در این کشور رفته و تصاویر بسیار زیبایی را از آنجا ثبت کرده است .موقعیت مکانی Złoty Potok جایی در میان شهر چستوهووا و کراکوف در لهستان است . کوچه افرا هم نامی است که خود عکاس برای این منطقه در نظر گرفته است .

عکس هایی که  Przemysław Kruk از کوچه افرا در این کشور گرفته بیشتر شبیه به نقاشی هستند اما طق گفته خود عکاس او آنها را با کمک یک تکنین خاص عکاسی به این شکل در آورده است .

آقای Przemysław Kruk در مورد این تصاویر چنین توضیح می دهد :

اولین بار من 8 ساله پیش این منطقه را کشف کردم و از آن زمان به بعد عاشق اینجا شدم . حالا در طول هر سال 2 یا 3 بار به اینجا می آیم و از فضای بکر و طبیعت رویایی آن لذت می برم . از نظر من این منطقه در پاییز جادویی است چراکه کمتر جایی وجود دارد که شما بتوانید  آب و هوایی فوق العاده را در کنار رنگ های مختلف برگ درختان و مه یکجا تماشا کنید .

با هم در خانه عکس تصاویر رویایی از پاییز  در کشور لهستان را تماشا می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*