تصاویر رویایی نقاشی شده از حیوانات

تصاویر رویایی نقاشی شده از حیوانات

تصاویر رویایی نقاشی شده از حیوانات اثر آنا بچیرالی یک نقاش بسیار حرفه ای اهل کانادا است او با آب رنگ ، مداد و مداد رنگی نقاشی می کشد و حالا تصاویر بسیار جذابی از بعضی نقاشی هایش را منتشر کرده . نقاشی های او بیشتر با موضاعات حیوانات و گل و گیاه هستند . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید.

تصاویر رویایی نقاشی شده از حیوانات این هنرمند – آنا بچیرالی – بسیار ساده اما زیبا و دیدنی بوده و ایشان در مورد این نقاشی چنین توضیح می دهد : من قبل از شروع یک پروژه نقاشی بزرگ ابتدا برای دست گرمی  با اشکال و ترکیب رنگ هایی که از طبیعت الهام گرفته شده تعدادی نقاشی کوچک می کشم. سوژه هایی که من در این عکس ها به  تصویر کشیده ام و آنها را باهم ترکیب کرده ام هیچ وقت در محیط واقعی در کنار هم قرار نمی گیرند اما می تواند ایده های بزرگی را برای بهتر شدن آثارم به من دهند . منظور آنا از گفتن این جمله با اشاره به تصاویرش این است که مثلا هیچ گاه یک پرنده در کنار یک ماهی قرار نمی گیرد یا یک ماهی هیچ گاه زنده و سالم در میان گل و گیاه وجود ندارد.تصاویر رویایی نقاشی شده از حیوانات

او در این تصاویر بیشتر روی گل و گیاه و حیوانات  تمرکز داشته و به گفته خودش هر کدام از این تصاویر یک پروژه بسیار بزرگ هستند که احتمالا در آینده روی آنها کار خواهد کرد و این نقاشی ها بیشتر جنبه دست گرمی را برای او دارد.

با هم در خانه عکس تصاویر رویایی نقاشی شده از حیوانات را  تماشا می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*