نور ها و سایه ها

تصاویر شگفت انگیز از گالری نور ها و سایه ها

تصاویر شگفت انگیز از گالری نور ها و سایه ها که توسط هنرمند ایتالیایی Fabrizio Corneli طراحی شده را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

بر خلاف بسیاری از هنرمندان که برای نمایش هنرشان از رنگ و بوم یا کاغذ استفاده می کنند ، برای Fabrizio Corneli  نور و سایه  ابزار اصلی به حساب می آیند .برای این هنرمند قلم و قلمو هم در هنرش  تقریبا بدون کاربرد است .

ایده ای که او در هنرش به کار برده بسیار جدید و خلاقانه است .استفاده از چنین ایده ای برای دکوراسیون داخلی خانه ها حقیقتا فضا را بسیار جذاب و دیدنی خواهد کرد  او تنها با کمک نور ها و سایه ها  آثاری خلق می کند که دوست دارید ساعت ها به تماشای آنها بنشینید.

Fabrizio Corneli در مورد این تصاویر از آثارش چنین توضیح می دهد : نور در حقیقت خود انرژی است که می تواند اشکال زیبایی را خلق کند . من برای اینکه بتوانم  با استفاده از نور  مجسمه های سایه ای خودم  را ایجاد کنم مجبور بودم تا مقداری محاسبات ریاضی انجام دهم ! .

هنر Fabrizio Corneli به این گونه است که او ابتدا روی یک سطح صاف مثلا مانند دیوار یک طرح با ظاهری عجیب و غریب درست می کند . سپس یک پروژکتور را زیر آن  قرار می دهد . زمانی که پروژکتور روشن شده و نور به طرح می تابد شما می توانید هنر واقعی نور ها و سایه ها را روی سطح تماشا کنید .

جالب اینجاست که اگر پروژکتور در زیر طرح این هنرمند خاموش باشد طرح های روی سطح شما را به یاد هنر انتزاعی می اندازد که البته بر خلاف آن هنر هیچ مفهومی از این طرح ها را دریافت نخواهید کرد  .

با هم در خانه عکس تصاویری  شگفت انگیز از گالری نور ها و سایه ها را مشاهده می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*