کتابخانه در جنگل‌های نیویورک

تصاویر شگفت انگیز از یک کتابخانه در جنگل‌های نیویورک

تصاویر شگفت انگیز از یک کتابخانه در جنگل‌های نیویورک که توسط شرکت آمریکایی Studio Padron طراحی شده را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم .  برای مشاهده توضیحات بیشتر با میهن پست همراه باشید.

این کتابخانه دل انگیز، 200 متر مربع مساحت دارد و از چوب بلوط ساخته شده است. از بیرون آن چنان جلوی خاصی ندارد و آنچه مشهود است کابین سیاه رنگیست که در میان جنگل برفی قرار گرفته است. وقتی وارد آن شوید روح تان سرشار از آرامش خواهد شد: در یک طرف تختی برای استراحت قرار گرفته کمی آن طرف تر یک اجاق چوب سوز است و فضای داخل را گرم و راحت می کند. نگاهی که به دیواره ها کنید با قفسه های کتابی مواجه می شوید که بیشتر از پیش بر این زیبایی افزوده است. در کنار قفسه ها هم، میز و صندلی برای دل سپردن به کلمات روح نواز مهیاست. کافیست کتابی بردارید و مشغول شوید.

الوتور، معتقد است که انسان های مختلف مکان های مختلفی را برای مطالعه و غرق شدن در کلمات ترجیح می دهند. بعضی ها تمایل دارند به یک کافه آرام بروند و در آنجا کنار یک نوشیدنی خوشمزه،  واژه های ناب کتاب را جذب روح خویش سازند. بعضی دیگر دوست دارند در محیطی کاملا شلوغ مانند مترو کتاب بخوانند این گونه افراد برای تمرکز کردن آنچنان مشکلی ندارند و در مکان های شلوغ اذیت نمی شوند و می توانند مفید عمل کنند. دسته دیگری از افراد به دنبال آرام ترین جای ممکن هستند جایی که به آن ها اجازه می دهد خودشان را کاملا در کلمات غرق کنند. بدون اینکه هیچ سروصدایی مزاحمشان شود. جایی مثل این کتابخانه منزوی که بهترین و آرامش بخش ترین جای ممکن برای مطالعه است.

در سال های اخیر علاوه بر اهمیت مکان مطالعه عوامل دیگر مانند موسیقی نیز مورد توجه قرار گرفته است. بطوری که یک دانشمند بریتانیایی، به نام دکتر اما گری، اعتقاد دارد که موسیقی دارای تأثیرات اساسی بر روی مغز است و گوش کردن به نوع صحیح موسیقی می تواند به بهبود یادگیری کمک کند. موسیقی می تواند مخاطب را در یک چارچوب بهتر ذهنی قرار دهد و در حقیقت کسانی که در هنگام مطالعه موسیقی گوش می دهند بهتر از سایرین یاد می گیرند.

با هم در خانه عکس تصاویر شگفت انگیز از یک کتابخانه در جنگل‌های نیویورک را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*