موج‌های اقیانوس

تصاویر عکس‌های حیرت انگیز از موج‌های اقیانوس

تصاویر عکس‌های حیرت انگیز از موج‌های اقیانوس که توسط عکاس حرفه ای آقای Matt Burgess مت برگس تهیه شده را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

مت برگس یک عکاس حرفه ای اقیانوس است . او اهل استرالیا بوده و حالا شش سال است که هر روز صبح قبل از طلوع خورشید به نزدیک دریا رفته و از موج ها عکاسی می کند .

مت برگسدر مورد کار عکاسی اش از دریا این چنین توضیح می دهد :

من حقیقتا از کار عکاسی از امواج در حالات و زمان های مختلف اقیانوس  لذت می برم . یکی از چیز هایی که من را جذب می کند تا هر روز صبح قبل از طلوع خورشید برای عکاسی به کنار اقیانوس بروم ترکیب نور و آب است . من شش سال است که هر روز صبح به کنار اقیانوس رفته و از آن عکاسی می کنم در این مدت هیچ راهی بهتر از این پیدا نکردم تا یک روز خوب را آغاز کنم. عاشق ثبت تصویر از  لحظه ای هستم که یک موج در حال فرو ریختن است . این لحظه چیزی است که بیشتر مردم آن را احساس نخواهند کرد .

تعدادی از عکس های مت برگسدر در ساحل و تعدادی از آنها از  زیر دریا تهیه شده همچنین همانطور که در تصاویر مشخص است او برای گرفتن بیشتر عکس ها وارد دریا شده و خود را در کنار امواج قرار داده تا بتواند بهترین و زیباترین عکس ها را تهیه کند .نمای طلوع خورشید هم در بسیاری از عکس ها پیداست که ترکیب آن با آب منظره خارق العاده ای را خلق کرده است . پیش از این هم در خانه عکس تصاویر موج‌های با شکوهی که شما را بهت زده خواهد کرد! را داشتیم .

با هم در خانه عکس تصاویری از عکس‌های حیرت انگیز از موج‌های اقیانوس را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*