تعمیر و تزئین گلدان های شکسته با نخ های طلایی

تعمیر و تزئین متفاوت گلدان‌های شکسته با نخ‌های طلایی ؟

تعمیر کردن یک گلدان شکسته شده کار بسیار سخت و دشوار و البته بدون دستمزدی است تعداد بسیار کمی از انسان ها  می توانند از پس این کار به شکل درست و کامل بر بیایند اغلب ما بعد از یک تلاش طاقت فرسا خسته شده و تکه های گلدان را دور میریزیم.اما یک هنرمند هست که با صبر و حوصله‌ای خاص این کار را به خوبی و لبته خاص انجام می‌دهد. با خانه عکس همراه شوید.

یک هنرمند اهل برایتون در جنوب انگلستان با استفاده از یک روش باستانی کشور  چین  به نام -کینتسوگی- نه تنها می تواند هر گلدان شکسته ای را مرمرت کند بلکه می تواند از آنها آثار هنری بسیار جذابی هم بسازد  .او تکه های شکسته شده گلدان را به وسیله چسب و نخ های طلایی بهم می دوزد.

روش اصلی مرمت با متد کینتسوگی استفاده از طلا ، نقره و پلاتین است در گذشته با این روش تکه های شکسته شده وسایل چوبی را تعمیر می کردند . اما حالا با اضافه شدن چسب های قدرتمند ، یک ذهن خلاق و نخ های طلاییِ بسیار جذاب این روش پیشرفته تر شده و همانطور که می توانید در عکس ها مشاهده کنید می توان با این روش یک گلدان سالم داشت که زیباتر از قبل است .شما هم می توانید از این عکس ها الگو گرفته و با گلدان های شکسته خود آثار هنری زیبایی خلق کنید.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*