تولد دو بچه گربه بدون پلک در استرالیا

تولد دو بچه گربه بدون پلک در استرالیا  خبری است که بسیاری را شگفت زده کرده .نام این دو گربه  Dora و Felix نام گذاری شده . آنها ولگرد بودند اما یک زوج مهربان آنها را پیدا کرده و از مرگ حتمی نجات دادند . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

یک زن و شوهر در جاده  نیو ساوت ولز استرالیا زمانی که در حال گشت و گذار بودند دو گربه دوست داشتنی را پیدا کردند . آنها خیلی زود متوجه یک نکته عجیب در مورد آنها شدند و آن این بود که دو بچه گربه اصلا پلک ندارند .

زوج جوان خیلی سریع تصمیم گرفتند که به این دو گربه کمک کنند آنها سریع گربه ها را به مرکز مراقبتی RSPCA رساندند . در این مرکز مشخص شد که هر دو گربه بصورت مادر زاد بودن پلک بوده اند . جالب اینجاست که اگر این زوج گربه ها را به مرکز دامپزشکی نمی رساندند آنها خیلی زود کور شده و قطعا در این معلولیت جان خود را از دست می دادند .

خیلی زود در مرکز RSPCA چشم های این دو گربه توسط دامپزشکان حرفه ای سیدنی مورد جراحی اصلاحی قرار گرفت . حالا حال هر دو  گربه بسیار خوب است ، دامپزشکان به طرز شگفت انگیزی توانستند این گربه ها را از نابیانایی و پس از آن مرگ حتمی  نجات دهند .

Dora و Felix حالا نه ماهه شده اند و در مرکز نگهداری از گربه های ولگرد حضور دارند . آنها به دنبال یک خانه همیشگی برای خود هستند در این مرکز مردم می توانند برای نگهداری از گربه های ولگرد ولگرد درخواست داده و مسئولان مرکز با بررسی شرایط فرد تصمیم می گیرند که آیا می توانند حیوان را به آنها بدهند و یا خیر .

پیش از این هم در خانه عکس داشتیم که یک زن چطور برای نجات جان ماهی‌ قرمزش 500 دلار هزینه کرد! زندگی حیات وحش با مهربانی و کمک انسان ها بسیار زیباتر و دوست داشتنی تر خواهد شد .

با هم در خانه عکس تصاویر دیدنی از تولد دو بچه گربه بدون پلک در استرالیا  را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*