تایرهای بدون پنچری

تولید دوچرخه ای جدید با تایرهای بدون پنچری

تولید دوچرخه ای جدید با تایرهای بدون پنچری در حالی در شرکت NEXO انجام شده است که این تایر ها کاملا بدون هوا بوده و به دلیل سختی کم و جذب ناگهانی بسیار بهتر از نمونه های قبلی هستند . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس  همراه باشید .

تایرهای بدون پنچری می توانند خیال شما را در سفر های هیجان انگیز با دوچرخه آسوده کنند . استفاده از دوچرخه برای سفر های درون شهری یکی از بهترین و پاک ترین روش ها برای حمل و نقل است اما این روش دردسر هایی هم دارد . مثلا ممکن است تایر دوچرخه شما آسیب دیده و پنچر شود در این حالت نه نها دیرتر به مقصد خود می رسید بلکه حتی باید مدت زمان زیادی را هم تعویض و تعمیر تایرها صرف کنید .

اما حالا شرکت یونانی  NEXO با تولید تایرهای بدون پنچری دوچرخه هایی ساخته که این مشکلات را ندارد . دوچرخه تولید شده توسط این شرکت دارای تایر هایی از جنس پلمیر مخلوط بوده که در عین نرمی و انعطاف بسیار بالا کاملا با دوام بوده و به هیچ وجه پنچر نمی شوند .

جالب است بدانید در سراسر جهان سالانه حدود ۱۰ میلیون تن تایر دوچرخه به عنوان زباله دور ریخته می شود که با استفاده از این تایرها مقدار قابل توجهی از این مقدار کاسته خواهد شد .

تایرهایی که شرکت نکسو تولید کرده است سازگار با طبیعت بوده و این قابلیت را دارند که به سادگی بازیافت شوند. این تایرها در دو نوع موقتی و دائمی تولید شده و می تواند روی هر دوچرخه ای سوار شود .میزان حرکت نوع موقتی آن ۵۰۰۰ کیلومتر و نوع دائمی آن بیش از ۸۰۰۰ کیلومتر است .

البته باید گفت که اختراع تایرهای بدون پنچری خیلی هم جدید نیست اما این نمونه از آنها دارای ویژگی هایی بوده که برای تولید انبوه بسیار مناسب تر است .

با هم در خانه عکس تصاویری از دوچرخه با تایرهای بدون پنچری را تماشا می کنیم.

منبع : mihanpost

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*