عکس های پاییز

ثبت برترین عکس های پاییز رومانی، با ساده ترین دوربین عکاسی!

ثبت برترین عکس های پاییز رومانی، با ساده ترین دوربین عکاسی توانسته است نگاه های زیادی را به طبیعت رومانی بکشاند. تماشای عکس های زیر نشان از بکارگیری پیشرفته ترین امکانات عکاسی دارد اما برخلاف این تفکر این تصاویر تنها با یک دوربین دی اس ال آر 900 هزار تومانی گرفته شده اند . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .تصاویر زیر از رشته کوه های کارپات کشور رومانی در مدت زمان 6 سال تهیه شده است این تصاویر زیبایی های فوق العاده پاییز را تجلی می سازد. برای به تصویر کشیدن این زیبایی ها انواع دوربین ها در بازار وجود دارد. نظر خیلی ها بر این است که بدون داشتن دوربین های با پیکسل بالا و گران قیمت امکان به تصویر کشیدن زیبایی ها بدین شکل غیر ممکن است. اما همانطور که اشاره گردید تصاویر زیر با یک دوربین نسبتاً معمولی به ثبت رسیده است.

هر یک از فصل های سال، زیبایی های خاص خود را دارند. زمستان، روح لطیفی به شاهرگ هستی می بخشد و عقل ها را حیران می کند. هم چنان که در این فصل برف و باران می بارد، زیبایی های طبیعت آن نیز حرف های ناگفته ای در ژرفای جانمان باقی می گذارد. بهار، پیام آور عشق و رویش است و موسم سرور و آشتی و به همین خاطر است که خواستنی است و با آمدنش دل ها سرشار از سرور و جان ها معرفت می یابند. تابستان، با گرمایش، آفتابش، آفتابگردانش، بستنی خنک، میوه های آبدار، تعطیلات و سفرهای تابستانه و بالاخره تلاش برای فرار از گرمازدگی و لذت بردن از روزهای آفتابی اش برای هر کسی تجربه و روایتی جالب دارد.

اما پاییز پادشاه فصل هاست؛پاییز همان فصل دل انگیزی است که گاه رویایی اش می خوانند همان فصلی که می توانی در آن ساعت ها از پنجره ی اتاق به درخت روبروی خانه نگاه کنی و خسته نشوی. پاییز همان دل انگیزانه ایست که گاه هوس می کنی زیر بارانش در کوچه قدم بزنی تا موهایت خیس شوند.

با هم در خانه عکس تصاویری از برترین عکس های پاییز رومانی را تماشا می کنیم.

درباره

یک دیدگاه

  1. چه تصاویر زیبایی

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*