جاذبه‌های گردشگری ایران از نگاه روزنامه گاردین انگلیس

جاذبه‌های گردشگری ایران از نگاه گاردین این روزها در حالی یکی از خبر های پرطرفدار این روزهای این رسانه بریتانیایی شده است که گاردین تصاویری از عکس های  محمد رضا دومیری گنجی که عکاس جوان ایرانی است را به انتخاب خود منتشر کرده و از آنها به عنوان جاذبه های گردشگری ایران نام برده است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه شوید.

جاذبه‌های گردشگری ایران اگر چه در تمامی تصاویر پیش رو خلاصه نمی شود اما انتشار تصاویری از عکاس خلاق ایرانی محمد رضا دومیری گنجی یکی از عکاسان برتر ایرانی در درونامه گاردین که افتخارات جهانی زیادی همچون رتبه سوم جوایز کُلُر پانوبوک و عکاس منتخب جایزه جهانی سونی را دارد توانسته است نگاه کاربر این انگلیسی این رسانه را به سوی جاذبه های دیدنی ایران تماشایی تر کند.

گنجی متولد سال ۱۳۶۹ در  تهران است اما هم اکنون در مازندران زندگی می کند  و وی عکاسی را با گرفتن عکس هایی از دریا ، جنگل و غروب خورشید شروع کرد و پس از مشاهده و بررسی عکس های سراسر نما به این سبک از عکاسی علاقه مند شد تصاویری که در ادامه در این مطلب مشاهده خواهید کرد همگی سراسر نما هستند ویژگی بزرگ عکس های سراسر نما نمایش شکوه و عظمت سوژه ها است . او در مورد کار های خودش می گوید :همیشه سعی کردم عکسم در نگاه اول بیننده را خیره و حیرت‎زده کند همان طور که خودم تجربه آن را داشته ام.

چندیست که گاردین منتخبی از عکس های محمد رضا دومیری گنجی را با عنوان جاذبه های گردشگری ایران منتشر کرده است این عکس ها از سراسر ایران گرفته شده و بسیار حیرت انگیز هستند.

جاذبه‌های گردشگری ایران از نگاه گاردین در این تصاویر بیشتر در شهر های شیراز ، یزد و اصفهان است البته در آن ها  عکس هایی هم از کیش ، ارومیه و حتی تهران هم یافت می شود .

با هم در خانه عکس تصاویری از جاذبه‌ های گردشگری ایران از نگاه گاردین  را مشاهده می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*