خلق پرتره‌های دیدنی با خودکار بیک توسط هنرمند آفریقایی !

خلق پرتره‌های دیدنی با خودکار بیک توسط هنرمند آفریقایی باعث شده است که این هنرمند گمنام ، به لطف فضای مجازی بتواند هم هنرش را به همگان نشان دهد و هم در عین گمنامی ، بتواند نامی برای خود دست و پا کند.چرا که وی تنها با یک خودکار بیک ، نقاشی هایی شگفت انگیز از چهره افراد را خلق می کند که در نوع خود بی نظیر می باشد. نام این هنرمند انام بوسوکاه است. در ادامه با خانه عکس همراه شوید.

بوسوکاه خالق پرتره‌های دیدنی با خودکار بیک در مورد کارهای خود می گوید: بسیاری از هنرمندان از کشیدن با خودکار اجتناب می کنند چون در طراحی با خودکار شما دیگر نمی توانید اشتباهتان را اصلاح کنید.اما به نظر من خودکار یکی از بهترین ابزارها برای طراحی است.زمانی که من در حال طراحی با خودکار هستم حس می کنم که در حال نوشتن مقاله هستم و دیگر نمی توانم به عقب برگردم.
لازم است بدانید که بوسوکاه برای شروع کار ابتدا یک عکس مناسب انتخاب می کند و بعد چند لایه با خودکار سایه می زند. سپس نقاشی اش را با خطوط متقاطع ادامه می دهد و سایه های لازم را برای تشکیل یک صفحه سه بعدی اضافه می کند.قابل توجه ترین نقاشی های «بوسوکاه» شخصیت های برجسته سیاهپوست مانند «نلسون ماندلا» هستند.

بوسوکاه معتقد است سیاهپوست ها باید به زندگی و نوع عملکرد این افراد توجه کنند تا بتوانند برای توسعه بیشتر کشورشان بیشتر تلاش کنند.به عقیده این هنرمند قلم و خودکار خودش یک رسانه کامل است و او برای کشیدن این نقاشی ها به هیچ آتلیه و یا اتاق مخصوص نیاز ندارد.او می تواند روی تختش دراز بکشد و یک نقاشی بسیاز زیبا بکشد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*