دیدنی ترین جادوهای فتوشاپ
هنر ساده اما تاثیر گذار

دیدنی‌ترین تصاویر جادو شده با فتوشاپ ؟

گاهی اوقات تنها تهیه یک عکس به‌تنهایی کافی نیست. حال اینکه چقدر باید در عکاسی مهارت کسب کنید تا بتوانید تصاویر زیبایی ثبت کنید بماند. امروزه به کمک نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ می‌توان کارهایی کرد که هر بیننده‌ای را متحیر خواهد ساخت. با خانه عکس همراه شوید.

از نگاه بعضی از عکاسان استفاده از نرم‌افزارهای کامپیوتری مانند فتوشاپ یک خیانت به هنر عکاسی است و به گفته آن‌ها باید آنچه که در واقعیت وجود دارد به تصویر کشیده شود و بیننده نیز با حقایق دنیا آشنا گردد نه با آنچه که فتوشاپ شده و کمی از واقعیت به دور است.

درواقع از بعضی جنبه‌ها این گفته‌ها می‌تواند درست باشد. استفاده از فتوشاپ در عکس‌ها می‌تواند باعث فریب خوردن کاربر گردد و ازآنچه که در واقعیت وجود دارد فاصله گیرد.

در طرف دیگر، عکاسانی وجود دارند که کاملاً با این گفته‌ها مخالف هستند و معتقدند که زیبایی در عکاسی معانی دیگری دارد و اگر می‌توان آنچه را که هست زیباتر کرد چرا نباید از نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ استفاده نکنیم؟

هدف یک عکاس نشان دادن چیزی است که مردم عادی توانایی تشخیص آن را ندارند و یا از آن فاصله درک آن فاصله گرفته‌اند و وقتی می‌توان آنچه که مدنظر عکاس است را هرچه بهتر به مردم نشان داد، پس دلیلی برای استفاده نکردن از آن وجود ندارد.

در ادامه تصاویری خواهید دید که توسط  پیتر استوارت تهیه‌شده است. عکاسی بین‌المللی که دارای صدها هزار دنبال کننده بوده و میلیون‌ها نفر آثار و عکس‌های ثبت‌شده توسط پیتر را مشاهده کرده‌اند. پیتر یک جادوگر در فتوشاپ نیز بوده و همان‌طور که در ادامه خواهید دید می‌تواند یک تصویر ساده را به یک شاهکار تبدیل کند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*