رنگین کمان مصنوعی
رنگین کمان مصنوعی

رنگین کمان مصنوعی که از هزاران رشته رنگی ساخته شده

رنگین کمان مصنوعی که از هزاران رشته رنگی ساخته شده است تماشاگران زیادی را به وجد آورد این رنگین کمان با مهارت بالا  توسط یک هنرمند مکزیکی به نام گابریل داو ساخته شده است. این اثر فاخر با استقبال بی نظیر مردم مواجه شده و دوستداران زیادی را به سوی خود جذب کرده است. رای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

افراد زیادی در عرصه هنر فعال هستند و هریک با توجه به استعداد و ذوق هنریشان در یک شاخه فعالیت می کنند از جمله بارزترین این شاخه ها، می توان به موسیقی، تئاتر، و نقاشی اشاره کرد. «گابریل داو» هنرمند مکزیکی است که در زمینه ساخت بناهای رنگی مهارت دارد، در موزه ی شهر اوهایوی آمریکا تازه ترین اثر خود را به نمایش گذاشته است. این رنگین کمان های مصنوعی با جلوه های نوری بی نظیرشان تماشاگران را به وجد آورده است. نمایشگاه رنگین کمان ها تا 22 ژانویه سال آتی در این موزه دایر است.

در سراسر تاریخ، بشر همیشه شیفته رنگین کمان بوده است. رنگین کمان قوسی شکل با رنگ های مختلف، همیشه موضوع آوازها، شعرها، داستان ها و اسطوره ها بوده است. برای کشف راز رنگین کمان اول باید کشف کنیم که آب و نور چگونه با هم کار می کنند تا یک کار هنری به نام رنگین کمان به وجود آورند. رنگین کمان ها نور هستند. شما نمی توانید آنها را لمس کنید و نمی توانید به پشت آنها برسید. آنها تنها در چشم  های ما به وجود می آیند و گاهی هم در عکس هایی که آدم ها از آنها می گیرند وجود دارند. یک رنگین کمان، نور قابل مشاهده ای است که به هفت رنگی که ما می بینیم شکسته شده است این هفت رنگ عبارتند از: قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی، آبی نیلی و بنفش.

با هم در خانه عکس تصاویری از رنگین کمان مصنوعی را تماشا می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*