روش عجیب بازدید از گالری عکس های مینیاتوری هنرمند گرجستانی

برای بازدید از گالری عکس های مینیاتوری  باید سر خود را وارد محیط گالری کنید ! درست است که این جمله کمی عجیب به نظر می رسد اما این عنوان یک پروژه هنری و تعاملی است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

تزی گابونیا یک هنرمند اهل گرجستان است او در یک پروژه هنری تعاملی ماکت هایی را از محیط های داخلی بزرگترین اتاق های گالری جهان ساخته است . او با این کار به بینندگان اجازه می دهد تا تصویر خود را به عنوان یکی از آثار به نمایش گذاشته شده در این گالری ها مشاهده کنند.

در این پروژه هنری تعاملی که «سر خود را داخل گالری قرار دهید» نام دارد، هرکسی بخواهد گالری ها را ببیند علاوه بر این سر خود را باید داخل گالری قرار دهد بلکه می تواند در آن حالت نیز عکس هم بگیرد و عکس خود را تبدیل یک اثر نمایشی در میان شاهکارهای هنری روبنس، هرست، لیخن اشتاین کند.

همچنین بینندگان می توانند داخل این گالری ها را با جزئیات خوبی ببینند و حضور در این اتاق ها را بهتر احساس کنند . در این تصاویر بازدیدکننده می تواند تصاویری از محیط داخلی نگارخانه هنرهای مدرن در لندن ، گالری بزرگترین دلال هنری جهان آقای گاگوسیان در شهر نیویورک آمریکا ، موزه لوور در پاریس و همچنین اتاق گالری شخصی تزی گابونیا را مشاهده کند . این چهار اتاق گالری دو روزنه دارد که رو به روی هم واقع شده اند . یک روزنه برای این است که شخص محیط داخلی را نگاه کند و روزنه دیگر برای عکسبرداری است .

تمامی این اتاق های گالری قابل حمل هستند اما هیچ تصویری از بیرون گالری ها منتشر نشده است . عکس های مینیاتوری موجود در این ماکت آثار هنرمندانی مانند دیمین هرست ، پیتر پل روبنس ، روی فاکس لیکتنستاین و تزی گابونیا است .

این نوع نوآوری باعث می شود تا مخاطبان احساس واقعی تری نسبت به مشاهده آثار هنری از نزدیک داشته باشند و همچنین قطعا تجربه بسیار جذابی است  اگر تصویر خود را به عنوان یکی از آثار هنری در گالری های بزرگ دنیا مشاهده کنیم .

با هم در خانه عکس تصاویر از بازدید از گالری عکس های مینیاتوری  را  تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*