زندگی جالب جو هندریکس،در جاده های آمریکا با یک کاروان !
زندگی در کاروان

زندگی جالب جو هندریکس،در جاده های آمریکا با یک کاروان !

زندگی جالب جو هندریکس،در جاده های آمریکا با یک کاروان شاید در نگاه اول چندان جالب نباشد اما گاهی آنقدر درگیر  مسائل و پیچ و خم های زندگی می شویم که لذت بردن از آن را فراموش می کنیم اما افرادی هم هستند که به یک باره خود را از این مسائل خلاص می کنند و به دنبال لذت بردن از زندگی می روند . آقای جو هندریکس از این دسته آدم هاست . از شما دعوت می کنم در خانه عکس صحبت های او را در مورد زندگی و تصمیماتش عجیبش بخوانید .

جو هندریکس : من شخصا همیشه  فردی بودم که به آدم های اطرافم می گفتم به دنبال رویاهایتان باشید و از آنها دست نکشید . یک روز بالاخره تصمیم گرفتم این توصیه را برای خودم عملی کنم. رویای من زندگی کردن به عنوان یک عکاس حرفه ای است که دائما در آمریکا در حال سفر است.اما این رویا چگونه تبدیل به حقیقت خواهد شد! .

من خانه ، ماشین و بسیاری از دارایی های خود را فروختم و در عوض یک کاراوان لوکس 9 متری  خریدم که بتوانم با آن به راحتی زندگی داشته باشم .این تصمیم برای من و خانواده ام بسیار دشوار بود  و ما برای انتخاب این سبک زندگی شک و تردید بسیاری داشتیم .

اما زمانی که با دوستانم  در این مورد مشورت کردم و عنوان کردم قصد انجام چه کاری را دارم از چشمانشان فهمیدم که تصمیم درستی گرفتم. حالا بیشتر از سه ماه است که من مثل یک ماجراجو زندگی می کنم.خب زندگی کردن در جاده های زیبای آمریکا برای همه امکان پذیر نیست اما ای کاش زمانی که من 21 ساله بودم کسی  به من گفته بود که …

تو باید یک کاروان  بخری و  با تماشا کردن آمریکا، از زندگیت لذت ببری. حالا من این توصیه را به شما خواهم کرد اگر من و همسرم به همراه پسر چهار ساله مان توانستیم این گونه زندگی کنیم پس قطعا شما هم می توانید . این تجربه قطعا برای شما بسیار بی نظیر است و قصد دارم بگم در زندگی خود به دنبال ماجراجویی های جدید باشید.

123 45 67 8 910 11 12 1314 15 16 17 1816 17 18 19 20 2122 23 24 25 26

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*