مجسمه‌ سنگی خودرو

ساخت مجسمه‌ سنگی خودرو توسط کِلِن سیلورتورن !

ساخت مجسمه‌ سنگی خودرو با سنگ‌های مرمر در حالی توسط شخصی بنام کِلِن سیلورتورن انجام پذیرفته است که انتشار تصاویر آن در شبکه های اجتماعی به شکل غیر قابل باوری مورد توجه خاص کاربران قرار گرفته است. در ادامه با خانه عکس همراه شوید.

مجسمه‌ سنگی خودرو های خاص از آن جهت با اهمیت شده اند که امسال نیز همچون سال های گذشته تعداد خودروهای عجیب و نامتعارف در «پبل بیچ» کم نبوده ، از فراری‌های بسیار گران‌قیمت، مدل‌های مسابقه‌ای پورشه و ب‌ام‌و و مدل‌های درخشان دوره پیش از جنگ جهانی، از مواردی هستند که می‌توانند هوش از سر علاقه‌مندان دنیای اتومبیل بپرانند. امّا شاید اگر این خودروهای هیجان‌انگیز با ابعادی بسیار کوچک و مهار شدنی در اختیار شما قرار ‌گیرند، می‌توانید بسیار راحت‌تر این هیجان را در کنار خود داشته باشید. شاید به همین دلیل است که این مجسمه‌های سنگی زیبا از برخی از افسانه‌های دوست‌داشتنی صنعت اتومبیل می‌توانند نگاه خیره بسیاری را به طرف خود جلب کنند.
در این میان کِلِن سیلورتورن (Kellen Silverthorn)، شخصی است که ساخت این اتومبیل‌های سنگی را به عهده داشته و قرار است که به‌زودی مجسمه‌های یکپارچه خود را در پبل‌بیچ، بخش “The Quail” به نمایش بگذارد.

بنابراین کِلِن سیلورتورن در فرآیند ساخت این مجسمه‌ها، ابتدا یک مدل خودروی فوق‌العاده را انتخاب کرده و سپس آن را با استفاده از سنگ‌های مرمر مخصوصی که از نقاط مختلف دنیا تهیه کرده، شکل داده است. مرحله بعدی، تراشکاری ابعاد کلی خودرو با استفاده از یک ربات برنامه‌ریزی شده است تا مجسمه برای مراحل پایانی پوشش رنگ و پرداخت نهایی آماده شود طوری که طول این خودروها که هر کدام جایگاه و شخصیت خاص خود را دارند، از ۵۳۳ تا ۷۸۷ میلی‌متر متغیر است و وزن آن ها نیز به ۱۸ تا ۳۶ کیلوگرم می‌رسد.
در The Quail «سیلورتورن» مجموعه‌ای از خودروهای تاریخی و مدرن در قالب مجسمه‌های سنگی به نمایش می‌گذارد؛ از یک فراری FXX شیطانی سیاه‌رنگ با تزئینات قرمزرنگ گرفته تا یک پورشه ۹۰۴ به رنگ نارنجی روشن و یک پیکره زیبای کلاسیک از اتو یونیون تایپ C مدل ۱۹۳۷. سیلورتورن در این زمینه می‌گوید: تلاش من برای بهره‌گیری و آزاد کردن هنر اتومبیل‌سازی در فرم متمایز سنگی، به دور از مرزهای زمان است.

با هم در خانه عکس تصاویری از ساخت مجسمه‌ سنگی خودرو با سنگ‌ مرمر را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*