ساخت میز سه بعدی دل ماره با الهام از زیبایی اقیانوس ها

ساخت میز سه بعدی دل‌ماره با الهام از زیبایی اقیانوس ها در حالی این روزها مورد توجه علاقه مندان به وسایل لوکس منزل قرار گرفته است که ادوارد لوکوتا هنرمند رومانیایی با خلاقیت هر چه تمام تر توانسته است که آن را با الهام از شکل اقیانوس ها خلق نماید. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس  همراه باشید .

ساخت میز سه بعدی دل‌ماره از آن جهت به این نام معرفی شده که معنی لغوی واژه دل ماره در اصل برگرفته شده از دریا و اقیانوس است که البته با استفاده از این میز قادر خواهید بود نمایی از اقیانوس را در وسط اتاق نشیمن خود داشته باشید.

دریا ها و اقیانوس ها همیشه حس تازگی و آرامش را به بینندگان می دهند و چه عالی بود اگر همه می توانستند از منظره دریا در نمای پنجره های خود بهره ببرند . اما خب این امکان برای همه میسر نیست . حالا که نمی توان خانه را به نزدیکی دریا برد می شود نمایی از دریا را وارد خانه کرد یک عکس یا یک نقاشی هنری و یا شاید هم مانند دلماره یک میز سه بعدی که با الهام از اقیانوس ها طراحی شده است می تواند منظره اقیانوس را وارد منزل کند .

دلماره کاملا بصورت دست ساز تولید شده و در ظاهرش تمام جزئیات مربوط به اقیانوس رعایت شده ظاهری موج دار که عمق های مختلف بستر دریا را نشان می دهد.از هر زاویه ای به این میز نگاه کنید این توهم در شما ایجاد می شود که یک اقیانوس واقعی و البته  در ابعاد کوچک در وسط خانه وجود دارد .

این میز با موادی مثل سنگ مرمر سفید رنگ و شیشه آکریلیک سبز و آبی رنگ ساخته شده و دارای مقاومت بسیار زیادی است . شیشه آکریلیک بسیار شفاف بوده و می تواند به بیننده حس آرامش را القا کند .پایه های میز بسیار پایین است و نکته جالب اینکه این  میز تنها سه پایه دارد .

ادوارد لوکوتا در مورد این اثرش چنین توضیح می دهد : شکل ظاهری این میز را به سادگی نمی توان از روی تصاویر درک کرد اما اگر یکی از آنها را داشته اشید قطعا ساعت ها محو تماشایش می شوید به طوری که به یک تکه ای از اقیانوس در وسط خانه خود نگاه می کنید.

با هم در خانه عکس تصاویری از  میز سه بعدی دل ماره  را  تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*