ساخت کیک نوشابه‌ای

ساخت کیک نوشابه‌ای با هنر هایپررئالیسم

ساخت کیک نوشابه‌ای با هنر هایپررئالیسم توسط شیرینی پز هنرمند آقای آندرس فتسو  Andres Fatso انجام شده است . به سختی می توانید تشخیص دهید که چیزی که می بینید یک قوطیز نوشابه است و یا شاید یک کیک تولد . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس  همراه باشید .

پیش از این ما در میهن پست  تصاویری از نقاشی‌های حیرت‌انگیز هایپررئالیسم با زغال و گرافیت را برای شما مخاطبین گرامی ارائه داده ایم . اما حالا یک شیرینی پز حرفه ای استرالیایی در شهر سیدنی یک کیک بسیار زیبا درست کرده که شاید بهتر است بگوییم یک هنر هایپررئالیسم  است .

فزون‌واقع‌نمایی یا واقع‌گرایی افراطی یا هایپررئالیسم Hyperrealism رویکردی به واقع‌نمایی با الهام از هنر عکاسی است که در آن به‌صورت بسیار دقیق و عکس‌گونه چهره و پیکر انسان و اشیای صنعتی و در اینجا حتی یک کیک در ابعاد بزرگ تصویر می‌شود.به سبکی در نقاشی ، مجسمه‌سازی و در اینجا حتی هنر طبخ و تزئین کیک  گفته می‌شود که یک نمونهٔ واقعی یا عکس را با جزئیات دقیق تداعی کند.

آندرس فتسو این کیک ها را با دو طعم مختلف نوتلا و پودر چای سبز درست کرده و برای بیشتر طبیعی جلوه کردن آنها یک مارک پلاستیکی شبیه به نوع نوشابه ای که از آن در طراحی کیک استفاده کرده را به دور کیک پیچیده است که البته آن خوردنی نیست !.

طعم نوشابه اسپرایت پودر چای سبز و طعم نوشابه کوکا کولا نوتلا است . یک نوشابه فانتا هم در تصاویر می بینید که آن هم با طعم نوتلا و با روکش پرتقالی ساخته شده .این تصاویر می تواند برای قنادهای حرفه ای و علاقمندان به هنر طبخ و تزئین کیک بسیار الهام بخش باشد .

با هم در خانه عکس  تصاویری ساخت کیک نوشابه‌ای با هنر هایپررئالیسم  را مشاهده می کنیم.

منبع : mihanpost

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*