سفری به مرکز نگهداری از حیوان جالب تنبل یا اسلو

سَم دختر جوان کاستاریکایی است که از سال 2013 یک مرکز حمایت از حیوانات اسلو (Sloth) یا تنبل که یک گونه جانوری است را  تاسیس کرده . این مرکز حمایتی سه هدف اصلی دارد اول تحقیق روی اسلو های خانگی و وحشی دوم ارائه آموزش درباره اسلوها به مردم و سوم همکاری با موسساتی که در سراسر جهان از اسلو ها حمایت می کنند. برای آشنایی بیشتر با اسلو ها و مشاهده عکس ها در ادامه مطلب با  خانه عکس همراه شوید.

سم در مورد اسلو ها که حیوانات مورد علاقه اش هستند می گوید: یکی از چیز هایی که من در مورد آنها دوست دارم این است که اسلو ها همیشه سرشان به کار خودشان است و بسیار کنجکاو و بازیگوش هستند.چطور می شود مجذوب اسلو ها نشد وقتی که آنها فقط  در حال استراحت زیر نور آفتاب  هستند اسلو ها یکی از قابل احترام ترین موجوداتی هستند که من تا به امروز دیده ام.

اسلوها فقط در آمریکای مرکزی و آمریکای جنوبی یافت می شوند و دارای دو نوع سه انگشتی و دو انگشتی هستند.آنها بسیار آرام حرکت می کنند سرعت حرکت آنها 0.004 کیلومتر در ساعت است .همانطور که از نامشان پیداست بسیار تنبل هستند آنها در طول 24 ساعت بیش از 15 ساعت می خوابند و حتی فقط یکبار در هفته غذا می خورند .

با هم در خانه عکس  تصاویری از این موجود دوست داشتنی را که توسط سم گرفته شده  تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*