کودکان بیمارستانی

سوپرایز بزرگ پلیس آلبانی برای کودکان بیمارستانی

سوپرایز بزرگ پلیس آلبانی برای کودکان بیمارستانی این روزها حسابی در میان شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است . این حرکت انسان دوستانه ، بسیاری از کودکان حاضر در بیمارستان پدیاتریا را خوشحال کرده است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید.

روز 1 ژوئن روز جهانی کودک است .نیروهای ویژه پلیس آلبانی در این روز یک سوپرایز بزرگ را برای کودکان بیمارستان پدیاتریا در نظر گرفته بودند . آنها در کنار بیماران این بیمارستان یک جشن کوچک گرفتند . تعدادی از این نیروهای ویژه پلیس لباس ابرقهرمان های سینمایی که برای کودکان بسیار دوست داشتنی هستند را پوشیدند و از دیوار و پنجره های بیمارستان وارد آنجا شده و کودکان بیمارستان را ملاقات کردند .

این کار انسان دوستانه پلیس آلبانی به مناسبت روز جهانی کودک بود . بیماران این بیمارستان همگی کودک بوده و از دیدن ماموران پلیس در این لباس ها بسیار ذوق زده شدند . همانطور که در تصاویر می توانید مشاهده کنید این صحنه ها برای بسیاری از کودکان هم عجیب و غریب بود و تا حدودی هم  آنها را ترساند . اما آنها در نهایت یک  روز بسیار جالب و هیجان انگیزی برای این کودکان بیمار ساختند.

آنها تعدادی از لباس ها و ماسک های این ابر قهرمانان را هم به کودکان بیمارستان هدیه دادند و تعداد زیادی عکس هم با آنها گرفتند . بعضی از کودکان تا حدی بیمار بودند که نمی توانستند روی پای خود بایستند نیرو های پلیس برای خوشحال کردن آنها به  کنار تخت تک تک آنها رفتند و با آنها گفتگو کردند .

این جشن کوچک پلیس آلبانی در تاریخ یک ژوئن 2016 یعنی دقیقا هفت روز پیش در حالی در بیمارستان پدیاتریا در یکی از شهر های آلبانی انجام شدکه کودکان بیمار بسیار نیاز دارند تا از لحاظ  روحی  تقویت شوند و چنین جشن های کوچک و غافلگیر کننده ای برای کودکان می تواند به بهبودی آنها کمک کند .

با هم در خانه عکس تصاویری از  سوپرایز بزرگ پلیس آلبانی برای کودکان بیمارستانی را  تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*