نهنگ ها و دلفین ها

شکوه و زیبایی نهنگ ها و دلفین ها را در خانه عکس تماشا کنید

تصاویری از نمایش شکوه و زیبایی نهنگ ها و دلفین ها که کریستوفر سوان بیست و پنج سال از عمر خود را صرف تهیه آنها کرده است را تماشا کنید . این تصاویر برای علاقمندان به عکس های موجودات دریایی بسیار جذاب خواهد بود . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

کریستوفر سوان این عکاس 57 ساله در مورد این تصاویر خارق العاده چنین توضیح می دهد :من عاشق نهنگ ها دلفین ها و بطور کلی همه موجودات عظیم الجثه ای هستم که در دریاها و اقیانوس ها زندگی می کنند . در این میان نهنگ ها بیش از همه برای من جذاب هستند آنها موجودات بسیار خاص و دوست داشتنی می باشند .

نهنگ ها بسیار بزرگ تر از آن چیزی هستند که می توانید فکرش را بکنید این موجودات همچنین بسیار ظریف بوده و جذابیت های زیادی برای من دارند .

کریستوفردر حدود بیست و پنج سال وقت گذاشته تا بتواند این تصاویر را تهیه کند. او در این سال ها همیشه به دنبال تماشای نهنگ ها و دلفین ها بوده و برای مشاهده آنها  سفر های زیادی در سراسر جهان داشته است . زمانی که کریستوفر 17 سال داشت یعنی در حدود 40 سال پیش سفری به جزایر هیبرید واقع در غرب اسکاتلند و سپس به جزایر قناری در نزدیکی ساحل مراکش داشت . از آن موقع او عاشق نهنگ ها موجودات دریایی عظیم الجثه شد .

او هیچ گاه این تصاویر را به اشتراک نگذاشته بود اما حالا قصد دارد با دنیای نهنگ ها خداحافظی کند و به همین دلیل تصمیم گرفت تا این عکس های شگفت انگیز که خودش تهیه کرده  را منتشر کند .

با هم در خانه عکس تصاویری از شکوه و زیبایی نهنگ ها و دلفین ها را مشاهده می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*