طرح تبدیل پنجره های آپارتمان ها به بالکن های کوچک

تبدیل پنجره های آپارتمان به بالکن های کوچک طرح جدید معمار آرژانتینی آلدانا فرر گارسیا می باشد که برای گسترش مفهوم ” آسمان بیشتر ” در داخل آپارتمان ها ایجاد شده  برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

از بزرگ ترین مضرراتی که آپارتمان نشینی برای مردم به وجود آورده حذف نمای آسمان در داخل آپارتمان است.چقدر شگفت انگیز بود اگر می شد که در هر لحظه که نیاز داشتیم سقف خانه را کنار زده و به آسمان نگاه کنیم .

آقای آلدانا فرر گارسیا برای حل این مشکل دو طرح بسیار جذاب داده یکی اینکه پنجره ها را بصورت کشویی به بیرون گسترش دهید و یا اینکه اگر امکانش وجود دارد پنجره را به شکل طاقچه ای بسازید .

از نظر طراح بالکن های کوچک می توانند آرامش بصری خوبی را برای ساکنان آپارتمان ها به ارمغان بیاورند . همچنین دسترسی بیشتر به نور خورشید و هوای آزاد تاثیر بسیار زیادی روی روحیه افراد خواهد داشت .

اجرای این طرح در بسیاری از آپارتمان ها  امکان پذیر بوده و تنها کافیست که نوع پنجره ها  تغییر کند. حتی در برخی از تصاویر می توانید مشاهده کنید با ایجاد یک فضای مناسب امکان نشستن داخل این بالکن های کوچک هم  وجود دارد .

این طرح خصوصا برای آپارتمان های کوچک که در شهر های بزرگ و پر جمعیت هستند و ساکنین حتی بطور معمول به آسمان دیدی ندارند ایده بسیار خارق العاده ای محسوب می شود .

با هم در خانه عکس تصاویری از طرح تبدیل پنجره های آپارتمان به بالکن های کوچک را  تماشا می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*