فروشندگان دوره گرد

عکاسی از فروشندگان دوره گرد در شهر هانوی

عکاسی از فروشندگان دوره گرد در شهر هانوی در حالی پروژه ای برای خانم لوییز هیرینک بوده که حالا در شبکه های مجازی مورد توجه بسیاری کاربران قرار گرفته است. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

موضوعی که لوییز هیرینک برای پروژه عکاسی اش انتخاب کرده بسیار جذاب است . او به سراغ فروشندگان دوره گرد در شهر هانوی رفته این شهر پایتخت و یکی از بزرگترین شهرهای ویتنام بوده .

در هر روز فروشندگان دوره گرد بسیار زیادی برای فروش محصولاتشان با دوچرخه وارد این شهر می شوند . لوییز هیرینک برای تهیه این عکس ها به روی یکی از پل های هانوی رفته و بدون اینکه این فروشندگان از حضور او باخبر باشند عکس های مستندی از آنها تهیه کرده است .

همانطور که مشاهده می کنید تقارن زیبا ترین چیزی است که در تمامی این تصاویر مشخص است . بعضی از این فروشندگان گل می فروشند و بسیاری دیگر میوه های فصلی را به شهر آورده و مشتریان خوبی هم دارند .

لوییز هیرینک با انجام این پروژه عکاسی قصد دارد تا عکس هایش را در یک کتاب به چاپ برساند . به همین دلیل این تصاویر را به عنوان نمونه و برای معرفی هدف اصلی اش در وب سایت کیک استارتر ارائه کرده و از مردم خواسته که در انجام این پروژه یاریش کنند .

او به 3700 دلار برای چاپ کتابش نیازمند است و تا به حال توانسته 2700 دلا از آن را با همین کمک های مردمی تامین کند . لوییز هیرینک اعتقاد دارد با چاپ چنین کتابی می تواند زیبایی های فروشندگان خیابانی را برجسته کند .

اگر شما هم مانند من اعتقاد دارید که بصورت کلی حضور فروشندگان خیابانی چهره شهر را خیلی زیبا نشان نمی دهد بهتر است نگاهی به تصاویر پایین بیاندازید تا نظرتان تغییر کند.

با هم در خانه عکس تصاویری از فروشندگان دوره گرد در شهر هانوی را تماشا می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*