عکاسی پرتره از سگ‌های ولگرد با هدف پیداکردن خانه‌های همیشگی

عکاسی پرتره از سگ‌های ولگرد کاری است که Richard Phibbs برای پیداکردن خانه‌های همیشگی برای این گونه سگ ها انجام می دهد . Richard Phibbs یک عکاس حرفه ای مد و پرتره است و از سال 2012 این کار را آغاز کرد است. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

زمانی که صحبت از سگ های ولگرد می شود حتما حیواناتی کثیف و احتمالا مریض بنظر شما می آیند که چهره شهر را از زیبایی انداخته اند . باید همه آنها را از شهر بیرون انداخت تا هیچ مزاحمتی برای ما انسان ها نداشته باشند . البته چنین تصوری خیلی هم بد نیست اما می توان کار های بهتری نیز انجام داد.

آقای Richard Phibbs از سال 2012 و پس از آشنایی با یک انجمن دوستدار حیوانات به این نتیجه رسید که باید برای سگ های ولگرد کاری بکند . سپس او تصمیم گرفت از هنر عکاسی برای کمک به سگ های ولگرد استفاده کند .

Richard Phibbs هر سگ ولگردی را که در خیابان ببیند او را به استدیو عکاسی اش آورده و پس از تمیز و مرتب کردن سگ از او عکس های پرتره بسیار حرفه ای می گیرد . سپس عکس ها در سایت شخص اش به اشتراک گذاشته و از مردم می خواهد که برای آن سگ سرپرست باشند .

بسیاری از سگ هایی که او تصاویرش را به اشتراک گذاشته دارای معلولیت هایی از ناحیه چشم و یا پا هستند که همین امر باعث شده برای بینندگان تاثیر گذار تر بوده و ایجاد انگیزه کند .

کاری که Richard Phibbs از سال 2012 انجام می دهد ، می تواند برای بسیاری از گروه ها و انجمن های دوستدار حیوانات در سراسر جهان الهام بخش و در هر کشور انجام شود.

با هم در خانه عکس تصاویر دیدنی پرتره از سگ‌های ولگرد برای پیداکردن خانه‌های همیشگی را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*