عکس‌های فینالیست در مسابقه عکس حیات وحش

عکس‌های فینالیست در مسابقه عکس حیات وحش سال 2016 توسط WPY منتشر شد . عکس هایی حیرت انگیز از حیات وحش را خواهید دید که بصورت کاملا مستند توسط عکاسان حرفه ای تهیه شده . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

همه دوست داران طبیعت در پنجاه و دومین رقابت عکاسی حیات وحشه دور یکدیگر جمع شده اند . چندی پیش WPY یا همان  Wildlife Photographer پیش نمایشی از عکس های فینالیست در این مسابقه را به اشتراک گذاشت .

مسابقه عکاسی از حیات وحش برای اولین بار در سال 1965 در لندن آغاز شد . در آن دوره تنها 500 عکس در مسابقه حضور داشتند و حالا بعد از 50 سال در 2016 این تعداد به 500 هزار عکس رسیده که در آنها عکس هایی از 95 کشور جهان به چشم می خورد .

بیشتر عکاسان این مسابقه حرفه ای هستند اما عکس های عکاسان آماتور هم شانس زیادی برای برنده شدن در این مسابقه عکاسی دارند . عکس ها با سه عنوان داوری خواهند شد . ابتکار ، خلاقیت و برتری فنی هر عکس نقطه قوت آن است .

نتایج نهایی این مسابقه روز 21 اکتبر یعنی حدودا در اواخر ماه مهر در موزه تاریخ طبیعت لندن اعلام خواهد شد . اما در حال حاضر بهترین عکس های مسابقه منتشر شده و می توانید از آنها لذت ببرید .

جالب اینجاست بدانید که برنده نهایی این مسابقه تنها عکسش در مجلات و سایت های مختلف منتشر خواهد شد و هیچ گونه جایزه مادی خاصی ندارد . اما بسیاری از عکاسان برای برنده شدن در این رقابت روز های سختی را در طبیعت می گذرانند .

تصور می کنید کدام یک از این عکس ها با توجه به فاکتور های اصلی عکاسی حیات وحش  برنده نهایی خواهد شد ؟

با هم در خانه عکس تصاویر عکس‌های فینالیست در مسابقه عکس حیات وحش  را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*