عکاسی از طبیعت به سبک ماکرو از ماگدا وازیژک

من ماگدا وازیژک یک عکاس طبیعت  هستم  و در تریزبینای (Trzebinia) لهستان زندگی می کنم . عکاسی از طبیعت و گل و گیاه آگاهی مرا نسبت به زیبایی های طبیعت بالا می برد. یکی از چیزهایی که من در این مدت عکاسی از طبعیت یاد گرفته ام توجه به چیزهای بسیار جزئی است .در گذشته من هیچ توجهی به این جزئیات نداشتم اما حالا بسیار از آنها لذت می برم. یا خانه عکس همراه شوید.

در ادامه از شما دعوت می کنم تا هم صحبت های عجیب  ماگدا وازیژک عکاس لهستانی را در مورد عکاسی در طبیعت بخوانید و تصاویر شگفت انگیزی که این عکاس خوش ذوق تهیه کرده است را با هم در خاه عکس تماشا کنیم.

ماگدا می گوید:

نمی دانم چه کسی یا چرا طبیعت اطراف ما را با این جزئیات آفریده اما می دانم این جزئیات بسیار غیر معمول و البته بسیار  جذاب هستند در این میان من قبل از اینکه عکاسی را بصورت حرفه ای آغاز کنم نقاشی می کشیدم  و الان هم با این که کمی از آن فاصله گرفته ام باز هم به نقاشی علاقه زیادی دارم. سپس بیشتر با عکاسی آشنا شدم و تصمیم گرفتم  ابزار خود را تغییر دهم و به همین دلیل به جای استفاده از قلم مو و رنگ شیوه استفاده از انواع لنز و دوربین و از آن‌ها مهم‌تر نور را فرا گرفتم.

این هنرمند عکاس در توضیحات بیشتر در خصوص عکس هایش می‌گوید: زمانی که من می خواهم برای عکاسی به باغ و دشت بروم برای گرفتن هیچ شات خاصی برنامه ریزی  نمی کنم و فقط به طبیعت اجازه می دهم تا من را شگفت زده کند .

وی عنوان می کند که من عاشق هیجانِ زمانی هستم  که یک سوژه خود را در فضای آزاد  به من نشان می دهد این برای من مثل باز کردن کادو کریسمس هیجان انگیز و دوست داشتنی است .من می خواهم به مردم دنیا زیبایی های گیاهان وحشرات را نشان دهم و مردم را تحت تاثیر قرار دهم .

امیدوارم نگاه کردن به عکس هایی که من گرفته ام بتواند یک کودک را از خواب بیدار کند به این علت که معتقدم جهان از دید کودکان سراسر  رنگارنگ ، جذاب و پر از اسرار است.

 

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*