مبلمان های شهری
مبلمان های شهری

مبلمان های شهری فانتزی و خاص

مبلمان های شهری فانتزی و خاصی را امروز در میهن پست به شما مخاطب گرامی و همیشه همراه معرفی خواهیم کرد که با احتمال زیاد آن ها را نمی توان همه جا دید ، چه برسد به این که بخواهیم حتی لحظه ای از آن ها استفاده ای هم بکنیم. در ادامه با خانه عکس همراه شوید.

به عبارتی دیگر مبلمان و یا همان نیمکت های شهری در حالت عمومی آن که در پارک ها ، کنار ساختمان های اداری و شخصی در سواحل و … دیده می شوند بیشتر شبیه به هم و البته با کمی تغییرات جرئی ساخته شده اند و تنها تفاوت عموده ی میان آن ها تفاوت در نوع رنگشان باشد.

اما گاهی در نقاط مختلف دنیا از جمله آمریکامبلمان های شهری فانتزی و خاصی دیده می شوند که طراحان و سازندگانش با خلاقیتی هر چه تمامتر طوری دست به طراحی و اجرای آن زده اند که نه تنها تفاوت در ساختارشان دیدنی و خاص است بلکه متفاوت بودنشان نیز چشم نواز ، زیبا و خارق العاده اند.

بنابراین امروزه برای طراحان مبلمان شهری این موضوع دیگر مشخص شده است که نوع طراحی و اجرای برای زیبا سازی محیط عمومی شهر همچون پیاده روها ، پارک ها ، مکان های تفریحی و … باید نسبت به گذشته متفاوتو در ضمن اجرای آن نیز باید طوری خلاقانه و دیدنی باشد که نه تنها در این وادی ساختار شکنی خاصی به لحاظ زیبا شناسی رخ داده باشد بلکه چهره آن مکان را خاص و آرامبخش تر کند.

با هم در خانه عکس تصاویری از مبلمان های شهری فانتزی و خاصی را که در مکان های عمومی نصب شده اند را تماشا می کنیم.

منبع : میهن پست

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*