مسافرت به دور دنیا برای عکاسی از استایل مردم عادی

مسافرت به دور دنیا برای عکاسی از استایل مردم عادی در 80 سبک متفاوت پروژه ای است که از سال 2012 آغاز شده . آنها قصد دارند که جهان را از طریق شناخت افرادی که در آن وجود دارند کشف کنند . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

تنها راهنمای ما برای گرفن عکس از استایل مردم عادی در هر کجای جهان چشم ما است . از هر ملاقات با هر نیم رخ ما استایل مورد نظر خود را کشف می کنیم . هر شخصی با هر نوع لباس پوشیدنی برای ما یک داستان از فرهنگ خودش را بازگو می کند .

هر پرتره برای ما دو بعد دارد یکی بعد شخصی و انسانی فردی که از او عکس گرفته ایم و دیگری بعد فرهنگی مردم منطقه ای است که در آنجا حضور داریم .ما در هر کشوری که به آن سفر می کنیم برای تهیه عکس ها یک مفهوم گسترده از فرهنگ حال لباس پوشیدن در آن کشور را در نظر می گیریم و با توجه به آن سوژه مورد نظر خود را انتخاب می کنیم .

عکس هایی که ما از استایل مردم عادی تهیه می کنیم همگی در خیابان های اصلی کشور های مختلف است این کار باعث می شود که بیننده درک بهتری را از عکس تهیه شده داشته باشد .لنز های  زاویه باز به ما اجازه می دهند که جزئیات خیابان ها و همچنین استایل فرد به خوبی به تصویر کشیده شود .

حتی امروزه در هر منطقه ای از جهان ویژگی های متمایزی در نوع لباس ها و استایل مردم وجود دارد مثل استفاده از نوع خاصی پارچه و یا حتی برش هایی مخصوص در تهیه لباس ها و تمام این ها به نوعی نشانگر فرهنگ مردم آن منطقه است .ما امیدواریم که شما هم از کشف جهان به وسیله دریچه چشم ما لذت ببرید .

با هم در خانه عکس تصاویری از استایل مردم عادی در کشور های مختلف را  تماشا می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*