برندگان مسابقات عکاسی سونی
معرفی برندگان مسابقات عکاسی سونی

معرفی برندگان مسابقات عکاسی سونی در سال 2017

روز گذشته سرانجام کمپانی سونی از میان 227 هزار عکس ثبت شده برای مسابقه برندگان مسابقات عکاسی سونی در سال 2017 را معرفی کرد . در ادامه به معرفی این آثار خواهیم پرداخت. در ادامه با خانه عکس همراه شوید.

برندگان مسابقات عکاسی سونی در حالی معرفی شده اند که در رقابت های امسال 227 هزار عکس برای شرکت در مسابقه ارسال شده بود. این مسابقات که دارای زیر شاخه های گوناگونی است بصورت کلی به سه دسته دانش آموزی ، آزاد و حرفه ای تقسیم بندی می شود که ما در این مطلب برندگان اصلی این بخش ها را معرفی خواهیم کرد .

جالب است بدانید که این مسابقات از ساله 2008 توسط سازمان جهانی عکاسی برگزار می شود اما شرکت سونی بصورت انحصاری پشتیبانی مالی آن از ابتدا بر عهده داشته و به همین دلیل این رقابت ها با عنوان مسابقات عکاسی سونی شناخته شده هستند.

عکاس جوان‌ سال کیتلین ونگ : کیتلین ونگ ۱۶ ساله از لس‌ آنجلس  یکی از برندگان مسابقات عکاسی سونی با عکس «On Top of the World» توانست عنوان عکاس جوان‌ سال را به خود اختصاص بدهد. برای شرکت در این دسته، عکاسان باید بین ۱۲ تا ۱۹ سال سن داشته باشند. عکس زیبای ونگ متعلق به دریاچه‌ی Pehoé در پارک ملی Torres del Paine شیلی است.

برندگان مسابقات عکاسی سونی

عکاس دانش‌آموز سال میشل دایانا جنتیل : جایزه‌ عکاس دانش‌ آموز سال بابت مجموعه عکس‌ های «Only Hope» به عکاس ۲۱ ساله‌ی آرژانتینی، میشل دایانا جنتیل رسید. جنتیل یکی از برندگان مسابقات عکاسی سونی برای ثبت این تصاویر به مدت ۱۰ روز با کارگران یک کارخانه‌ی قدیمی تولید کاغذ زندگی کرده است.  علاوه بر برنده شدن جایزه‌ی عکاس دانش‌ آموز سال، سونی معادل ۳۲ هزار دلار تجهیزات عکاسی در اختیار جنتیل و دانشگاه او در بوئنوس آیرس قرار خواهد داد.

برندگان-مسابقات-عکاسی-سونی-(4)

عکاس آزاد سال الکساندر وینوگرادوف : عکس پرتره‌ی «ماتیلدا» توانست عنوان عکاس آزاد سال و جایزه‌ی ۵۰۰۰ دلاری را برای عکاس روس، الکساندر وینوگرادوف، به همراه بیاورد. اگر علاوه بر عکاسی از دوستداران سینما نیز باشید، احتمالا متوجه شده‌اید که برای خلق این پرتره از شخصیت ماتیلدا در فیلم «لئون: حرفه‌ای» (با درخشش ناتالی پورتمن و ژان رنو) الهام گرفته شده است.

برندگان مسابقات عکاسی سونی

عکاس سال فردریک بویکس : فردریک بویکس، عکاس مستقل بلژیکی، با مجموعه عکس‌ های «Whiteout» توانست عنوان «عکاس سال» مسابقات امسال را به دست آورد و برنده‌ی جایزه‌ی ۲۵ هزار دلاری در نظر گرفته‌شده برای این مقام شود. بویکس تصاویر زیبای لندسکیپ خود را در بالکان، اسکاندیناوی و آسیای میانه گرفته است.

برندگان مسابقات عکاسی سونی

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*