نقاشی هایی از شخصیت های نوستالژیک کارتونی با مدادرنگی

نقاشی‌هایی از شخصیت‌های نوستالژیک کارتونی با مداد رنگی

نقاشی‌هایی از شخصیت‌های نوستالژیک کارتونی با مداد رنگی در حالی توسط هنرمند روسی، لیناسلینا بر روی کاغذ و بوم نقش می بندد که وی همیشه به داستان های کارتونی قدیمی علاقه زیادی داشته و با الهام گرفتن از شخصیت های نوستالژیک در داستان ها شروع به کشیدن نقاشی هایی به وسیله مداد رنگی کرده است. برای مشاهده نقاشی ها و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه شوید.

لینا سلینا در یک شرکت انیمیشنی شروع به کار کرده بود و طراحی هایی هم داشت اما پس از تولد دخترش آلیس ، او عشق به دخترش را با عشق و علاقه اش به داستان های نوستالژیک کارتونی ترکیب و شروع به خلق آثار فوق العاده ای با مداد رنگی  کرد.

لینا به یک باره برگشت به دفترچه یادداشت قدیمی اش و با اصول اولیه نقاشی و با وسایل بسیار ساده ای مانند مداد رنگی شروع به کشیدن نقاشی کرد . او از شخصیت های کارتونی دوست داشتنی اش طراحی های بسیار جذابی خلق کرده است .

این هنرمند روس در مورد آثارش می گوید : برای من هر شخصیت کارتونی دارای یک داستان منحصر بفرد است من برای طراحی ظاهر این شخصیت ها از طبیعت ، گل ، درختان و پرندگان الهام می گیرم. با آغاز هر فصل ، من ایده های جدیدی از طبیعت را می گیرم .

با هم در خانه عکس تصاویری از نقاشی هایی از شخصیت های نوستالژیک کارتونی با مدادرنگی را  تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*