نقاشی با نور هنر

نقاشی با نور هنر منحصربفرد Stephen Knapp در قرن 21

نقاشی با نور هنر منحصربفرد استفان نپ در قرن  21 است . او از سال 2002 این هنر بسیار جذاب و دیدنی را آغاز کرده و آثار بسیار خلاقانه ای با آن خلق کرده است. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

استفان نپ Stephen Knapp حالا شصت و هشت ساله است و یکی از هنرمندان مطرح آمریکایی محسوب می شود . او از سال 2002 هنر نقاشی با نور ها را آغاز کرده . البته در همین ابتدا باید توضیح دهم که در حقیقت ترجمه لغت نقاشی با نور برای واژه  Lightpaintings کاملا اشتباه است .

نقاشی با نور خودش یک هنر جداگانه است که در آن عکاسی بیشتر اهمیت دارد . شاید بهتر باشد Lightpaintings را تک کلمه ای و مرکب معنا کنیم بصورت نقاشینور . در هر صورت منظور من را با مشاهده عکس ها بهتر متوجه خواهید شد !.

استفان در مورد این تصاویر از آثارش  چنین توضیح می دهد :

اگر شما از مشاهده این تصاویر شگفت زده شده اید ، تصور کنید که من چه احساسی از ساخت آنها دارم . همیشه به خودم می گویم واقعا چقدر خوش شانس هستم که می توانم این آثار شگفت انگیز را طراحی کنم .در نگاه اول بنظر می رسد که من فقط به دنبال زیبایی و نور هستم اما اگر بیشتر توجه کنید متوجه خواهید شد که من وقتم را با این هنر می گذرانم و این برایم چیزی مثل به چالش کشیدن هنر نقاشی من است .درک مفهوم و چگونگی نگاه کردن به دنیای اطراف در مرکز کار من قرار دارد .

با هم در خانه عکس تصاویری از نقاشی با نور هنر منحصربفرد استفان نپ در قرن 21 را  تماشا می کنیم.

 

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*