نقاشی سه بعدی روی دیوار های خسته کننده ساختمان ها

نقاشی سه بعدی روی دیوار های خسته کننده ساختمان ها از آثار بسیار زیبای هنرمند فرانسوی آقای پاتریک کومسی است . او و تیمش شرکتی تاسیس کرده اند برای زیبا کردن نمای ظاهری ساختمان ها . برای مشاهده تصاویر و توضیحات در ادامه با خانه عکس همراه باشید.

پاتریک کومسی در معرفی کار و هدف شرکتش این چنین توضیح می دهد : ما کاری می کنیم که اگر شما از یک سفر طولانی به خانه بازگردید به سختی بتوانید خانه خود را در محله بشناسید .

پاتریک که یک هنرمند بسیار خلاق  است روی دیواره های بدون استفاده ساختمان ها که اغلب کثیف و بسیار نا مرتب هستند نقاشی های سه بعدی بسیار بزرگ و جذابی می کشد . بعد از طرح نقاشی های پاتریک ساختمان بد شکل  به گونه ای می شود که دوست دارید ساعت ها به تماشا آن بنشینید .

این آثار  پاتریک کومسی تا حدی در سبک هایپررئالیسم است . نقاشی های سه بعدی و در سبک هایپررئالیسم خارق العاده هستند در نگاه اول به سختی می توانید باور کنید که آنها واقعی بوده و یا اینکه نقاشی شده هستند . احتمالا در لحظه اول هنگام نگاه کردن به این مناظر فریب خواهید خورد . پرسپکتیو به گونه ای در تصاویر شکل گرفته که ممکن است به پهنای ساختمان هم شک کنید !!

تمامی جزئیات در این نقاشی ها رعایت شده و جدا از اینکه پاتریک یک خلاقیت و نوآوری جدیدی را برای دیوار های ساختمان ها به کار برده آثارش همگی بی نقص هستند و از اندکی فاصله  به سختی می توان آن ها را از واقعیت تشخیص داد .

این گونه طرح ها می تواند در زیبا سازی شهر بسیار مفید باشد و مناظر به شدت چشم نوازی را از ساختمان های بزرگ و بد قواره شهر بسازد.

با هم در خانه عکس تصاویری از نقاشی سه بعدی روی دیوار های خسته کننده ساختمان ها  را مشاهده می کنیم.

 

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*