نگاهی به برخی از تصاویر برگزیده سال نشنال جئوگرافیک

نگاهی به برخی از تصاویر برگزیده سال نشنال جئوگرافیک شاید ما را بر آن دارد که دیگر عکس‌های این موسسه را به دلیل زیبایی و جدابیتشان دنبال کنیم. توضیح بیشتر این که نشنال جئوگرافیک یک سازمان پخش تصاویر از طبیعت است که امروزه کمتر کسی هست که با آن آشنا نباشد و حداقل یکی از آثار گران بهای این سازمان را نظاره نکرده باشد. در هر صورت، نشنال جئوگرافیک همه ساله بهترین عکس های در حوزه‌های مختلف را مشخص و به برگزیدگان آن جوایزی اهدا خواهد کرد.با خانه عکس همراه شوید.

در این میان سال جاری نیز نشنال جئوگرافیک ۲۰ مورد از بهترین عکس‌های ارسالی توسط عکاسان را انتخاب و معرفی کرد. که امسال برخلاف سال های گذشته این سازمان برای انتخاب این لیست، به طور غیر مستقیمی از نظر کاربران بهره گرفته است.

همچنین در مورد این تصاویر می گوید :

هر روزه، ما یک عکس از کلیه تصاویر متناسب با معیار هایمان در آن روز منتشر می‎‌کنیم. گاهی اوقات تصاویر کلاسیک هستند و گه گاهی زمینه ی متفاوت دارند. اما همیشه تصاویر، داستان هایی برای گفتن به همراه خود دارند. برای گرد آوری برترین تصاویر امسال، ما به معیار هایی مثل، تعداد اشتراک گذاری، لایک و  نظرات در شبکه های اجتماعی توجه داشتیم تا بفهمیم کدام یک از آنها بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*