هواپیمای لوکس بوئینگ ۸-۷۴۷
هواپیمای لوکس بوئینگ ۸-۷۴۷

سفر رویای در آسمان با هواپیمای لوکس بوئینگ ۸-۷۴۷

سفر رویای در آسمان با هواپیمای لوکس بوئینگ ۸-۷۴۷ موضوعی است که این روزها به واقعیت پیوسته است چرا که زمانی اگر حرف از لوکس ترین جت خصوصی به میان می آید بیشتر مردم جت شخصی ۱۰۰ میلیون دلاری دونادد ترامپ نامزد جنجالی ریاست جمهوری امریکا برایشان تداعی می شود. اما به نظر می رسد تعداد کمی باشند که حتی می توانند جتی لوکس تر و گرانتر از جت ترامپ سوار شوند. این هواپیما جز بوئینگ ۷۴۷-۸ چیز دیگری نمی تواند باشد. در ادامه با خانه عکس همراه شوید.

بوئینگ ۷۴۷-۸  هواپیمای جت پهن‌پیکر چهار موتوره مسافربری است که توسط شرکت هواپیماهای تجاری بوئینگ که بخش تولید جت‌های مسافربری بوئینگ می‌باشد، توسعه داده شده‌است.

بوئینگ ۷۴۷-۸ سومین نسل از هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ است که طراحی بال‌های آن با ساختاری مهندسی تغییر کرده و همچنین طول بدنه آن نیز از مدل استاندارد ۷۴۷ بسیار بزرگتر شده است.

بنابراین اگر چه بوئینگ ۸-۷۴۷ بزرگترین هواپیمای تجاری است که هم‌اکنون در ایالات متحده ساخته می‌شود اما همچنین درازترین هواپیمای مسافربری جهان می‌باشد. مدل ۷۴۷-۸ در دو کلاس ساخته می‌شود، که شامل بوئینگ ۷۴۷-۸ اینترکانتیننتال (به‌اختصار: ۷۴۷-۸آی) و بوئینگ بوئینگ ۸-۷۴۷ باری (به‌اختصار: ۷۴۷-۸اف) است.

برای رسیدن به این هدف ایرباس و بوئینگ شروع به فروش نمونه های VIP هواپیماهای خود کرده اند. با وجود آنکه اکثر این جت های شخصی ورژن های کوچک شده ی Airbus A۳۲۰ و Boeing ۷۳۷ هستند ولی یک نمونه ی جدید لاکچری در صنعت هوایی را به سطح جدیدی برده است.

Boeing ۷۴۷-۸ جدیدترین نمونه از این هواپیماهای لوکس است که توسط Green Technologies در کرکلند واشنگتن تکمیل شده است. در ۴۴۵ متر مربع فضای قابل استفاده در این جت شخصی سازندگان هر آن چیزی را که تصور کنید گنجانده و بد نیست بدانید که Boeing ۷۴۷-۸ طولانی ترین و دومین از نظر بزرگی است که با کمک ۴ موتور General Electric Genx به ارتفاع ۸۰۰۰ پرواز می کند.

جالب است بدانید که از رییس جمهور بعدی امریکا به عنوان استفاده کننده این هواپیما یاد شده است . این جمبو جت قبل از اضافه کردن هرگونه کالای لوکس ۳۶۷ میلیون قیمت گذاری شده بود. تمام طراحی های داخلی شخصی و دستی و با بهترین مواد اولیه ساخته شده است و به خواست مشتری طراحی می شود.

باهم در خانه عکس تصاویری از از هواپیمای لوکس بوئینگ ۷۴۷-۸ را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*