چشم اندازها و زیبایی های بی نظیر نیوزیلند از دریچه دوربین

چشم اندازها و زیبایی های بی نظیر نیوزیلند از نگاه دوربین، شاید بتواند گوشه ای از تمام شگفتی های این کشور را برای همگان نمایان سازد. در همین راستا، «راچ استوارت» که علاقه زیادی به طبیعت گردی دارد، با استفاده از دوربین خود مناظر زیبا و خیره کننده کشور نیوزلند را به تصویر کشیده است. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس  همراه باشید .

در واقع توصیف تصویری زیبایی های طبیعتِ پیرامون ما، به دیدگاه عمیق و ظریفِ عکاسی کاردان نیاز دارد. قطعا داشتن دوربین با کیفیت کافی نیست. طبیعت پیرامون ما سرشار از زیبایی است و هرکس شکلی از این همه زیبایی را می پسندد. گروهی آرامش و سکوت کویر را دوست دارند و گروهی دیگر برعکس، دریا و سرسبزی های اطرافش را با اشتیاق زیاد می پسندند.

هنرمندان زیادی در سراسر دنیا در زمینه  عکاسی از طبیعت فعالیت می کنند. در این بین هنرمندانی همانند راچ در توصیف این شگفتی ها موفق تر هستند. برای اثبات این حرف کافیست نگاهی به عکس های متبحرانه ی او از جای جای کشور نیوزیلند بپردازید. نیوزیلند کشوری با فصول چهارگانه است که تمام زیبایی های این فصول را در آغوش خویش جای داده است و راچ در انتقال این زیبایی ها موفق عمل کرده است.

در عکاسی از طبیعت بستن کادر های خوب کار بسیار دشواری است . راچ استوارت یک عکاس و طبیعت گرد حرفه ای بوده که در عکس هایش به خوبی این مسئوله را در نظر داشته است .

تماشای طبیعت و یا تصاویر آن خیلی لذت بخش است از درختان زیبا گرفته تا گل های رنگارنگ و وگونه های حیوانی و سبزه زارهای پهناور و کوه های برافراشته همه و همه چشمان ما را به تماشای خود فرا می خوانند.

با هم در خانه عکس تصاویر چشم اندازها و زیبایی های بی نظیر نیوزیلند از دریچه دوربین را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*