حفره 15 متری

ژاپنی ها در اقدامی عجیب حفره 15 متری را در کمتر از یک هفته پر کردند

 ژاپنی ها در اقدامی عجیب حفره 15 متری  را در کمتر از یک هفته پر کردند. این در حالی است که پر کردن  و آماده سازی حفره عظیمی با عمق 15 متر به زمان بیشتری نیاز دارد و باید اقدامات فراوانی صورت گیرد تا شرایط اولیه برقرار شود. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

چندی پیش یک حفره 15 متری در مرکز شهر فوکوئوکای ژاپن ایجاد شده بود. برای حل این مشکل انتظار می رفت که حداقل برای چند هفته رفت و آمدها در این ناحیه از شهر دچار اختلال شود و بسیاری از موارد عبور و مرور برای مدتی تعلق گردد، ولی چشم بادامی ها بطور شگرفی در کمتر از یک هفته این ناحیه را به حالت اول بازگرداندند. آن ها توانستند در مدت زمان چهار روز حفره را پر کرده و مجدداً امکان عبور و مرور را فراهم سازند برای جایگزینی تاسیسات آسیب دیده نیز فقط 48 ساعت زمان صرف کردند. اما چگونگی انجام این کار برای ما جالب و برای چشم بادامی ها فرآیندی عادی است چرا که شرایط در کشور پیشرفته ای همچون ژاپن کمی متفاوت است.

در میان کشور های صنعتی جهان کشور ژاپن به عنوان نمونه بارزی مطرح است که با استفاده از تعلیم وتربیت توانسته در ساختارهای اجتماعی،اقتصادی وقتی خود بالاترین میزان تغییر وتحول را ایجاد کند.ژاپن برخلاف کشورهای اروپایی در زمینه صنعتی شدن، تلاش وتجربه طولانی را تجربه نکرد، بلکه با توسعه ناگهانی نظام تعلیم وتربیت خود واستفاده از جهان به عنوان دانشگاه عمومی توانست به این درجه از رشد صنعتی دست یابد. ژاپن بعد از قرن هفدهم آموزش وپرورش را عامل اساسی رشد اقتصادی خود قراد داد.

پیشرفت اقتصادی ژاپن در این سال ها چنان چشم گیر بود که در مقطعی آمریکایی ها را به انتقاد از سخت کوشی، کم مصرفی و حجم کلان پس‌انداز ژاپنی‌ها واداشت. عوامل رشد آنچه تصویر ویران ژاپن ۱۹۴۵ به ژاپن ابرقدرت اقتصاد امروز مبدل کرده است، فرایندی است که عده‌ای آن را معجزه اقتصادی نامیده‌اند. لیکن این معجزه واقعیت آموزنده برای کشورهایی است که هنوز خود را در کاغذ بازی غرق کرده‌اند.

با هم در خانه عکس تصاویری از ترمیم حفره 15 متری در ژاپن را تماشا می کنیم.

درباره

یک دیدگاه

  1. واسه این زرنگی و تند و تیزیشونه که انقد پیشرفته هستن

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*