کارگر ساختمانی با عضلاتی ورزیده که حالا ستاره فضای مجازی است

این کارگر ساختمانی که با عضلاتی ورزیده اش حالا تبدیل به یک ستاره در فضای مجازی شده است ، تنها بیست و سه سال سن دارد و به دلیل اینکه موفق نشد در 16 سالگی در دبیرستان ثبت نام کند به کارگری روی آورد . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید.

آقای شی شن وی از سن شانزده سالگی برای کارگری به شهر شاندونگ، فوجیان و جیانگشی در کشور چین سفر کرد . او به دلیل اینکه هیچ کاری بلد نبود و سرمایه ای هم نداشت برای کسب درآمد به سراغ کارگری رفت .

او پس از چند سال تصمیم گرفت که با استفاده از مصالح و ابزاری که در محیط کارش وجود دارد ورزش پرورش اندام را آغاز کند . حالا دیگر کارگری برای  شی شن وی هم راهی برای کسب درآمد بود و هم اینکه می توانست به وسیله آن ورزش کند .

شی شن وی به مرور زمان ویدئوهایی را از نوع، محل و ابزار تمریناتش روی شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد و خیلی زود دنبال کننده هایش افزایش یافت . این ورزشکار جوان که تا پیش از این مجبور بود در هر روز بین سه تا پنج هزار آجر را جا به جا کند حالا بیش از یک میلیون طرفدار دارد و در هر روز پیشنهاد های زیادی برای حضور در کشور ها مختلف برای مصاحبه و گرفتن عکس های تبلیغاتی دریافت می کند .

میزان واحد چربی در بدن شی شن وی روی هشت است که این میزان کاملا حرفه ای بوده و هر کسی نمی تواند به چنین هدفی برسد. طبق گفته شی شن وی یکی از رازهای موفقیت او استفاده از داربست ها برای تمرین کردن است .

با هم در خانه عکس تصاویری از کارگر ساختمانی با عضلاتی ورزیده که حالا ستاره فضای مجازی است را تماشا می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*