کالاسکه های بزرگ برای پدر و مادر ها ؟

کالاسکه‌های بزرگ برای پدر و مادر‌ها ؟

کالاسکه های بزرگ برای پدر و مادر ها ساخته شده تا آنها قبل از خرید فرصت داشته باشند به جای فرزند دلبندشان بنشینند تا از راحت بودن آن مطمئن شوند. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

یک شرکت آمریکایی که در زمینه تولید لوازم مورد نیاز کودک فعالیت می کند  در یک حرکت بسیار جالب اقدام به تولید کالاسکه های غول پیکری برای پدر و مادر ها کرده تا قبل از خرید بتوانند میزان راحتی کالاسکه مورد نظر خود را بررسی کنند.

خب زندگی تعداد زیادی از کودکان  امروزه بسیار آسان است غذای آنها همیشه و سر وقت حاضر و مکان خواب آنها هر جایی است که اراده کنند . اگر کار ناپسندی انجام دهند کسی به آنها خرده نمی گیرد و خلاصه تمام و کمال در راحتی کامل هستند . با گذر زمانه این راحتی در حال بیشتر شدن هم هست شرکت Kolcraft به پدر و مادر ها اجازه می دهد تا با تست نمونه بزرگ کالاسکه ای که قصد خرید آن را دارند از بابت راحت بودن آن مطمئن شوند .

تصور کنید کالاسکه های بزرگ برای پدر و مادر ها  ، را در خیابان در حال راه رفتن هستید که یک کالاسکه غول پیکر از کنار شما عبور می کند و بازاریاب فروشگاه هم در حال ارائه توضیحات در مورد جنس تشک های به کار رفته در داخل کالاسکه است . قطعا حیرت زده خواهید شد .

لازم به توضیح است که این کالسکه های غول پیکر برای فروش ساخته نشده اند و فقط برای تست خریداران تولید شده اند .

با هم در خانه عکس تصاویری ار  کالاسکه های بزرگ برای پدر و مادر ها  را  تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*