کانسپت لوکس ترین کشتی تفریحی جهان برای خانم‌ها !

طراحی کشتی تفریحی گرانقیمت و مجلل برای خانم‌ها در حالی انجام گرفته است که شاید در مقایسه با مردان ثروتمند جهان، خانم‌های قدرتمند و معروف، چندان علاقه‌ای به حیف و میل کردن سرمایه خود روی اسباب‌بازی‌های گرانقیمت نداشته باشند. هر چند طراحی خوش ذوق به نام لیدیا برسانی (Lidia Bersani)، نظر دیگری دارد. او که متخصص طراحی لوازم لوکس است، این بار به سراغ طراحی کشتی تفریحی گرانقیمتی رفته که با نگاه به این بخش از جامعه و مطابق میل و سلیقه‌ی آنها طراحی شده است. در ادامه با خانه عکس همراه شوید.

کابین اصلی این کشتی تفریحی، یک اتاق باشکوه است که تختخوابی گرد و شاهانه در آن قرار داده شده، آسمانه‌ی آن نیز در جای خود زیبا و سحرانگیز است. این کابین دارای تراس‌های مخصوص به خود با چشم اندازی تماشایی رو به اقیانوس خواهد بود.

رنگ در نظر گرفته شده برای این کشتی، رنگ سفید شفاف و طلایی باشکوه است، به علاوه این کشتی تفریحی ۲۶۲ پا امتداد خواهد داشت. همانگونه که گفتیم خانم‌های ثروتمند به عنوان مشتری اصلی این کشتی در نظر گرفته شده‌اند، از این روی در تزئین و آراستن آن از طلا، کریستال‌های باشکوه، خز و نقش و نگار گل‌های رنگارنگ به وفور استفاده شده است. نام این کشتی نیز ” La Belle” خواهد بود که به معنی “بانوی زیبا” است.

 این کشتی باشکوهِ ۸۰ متری، حقیقتاً چشم‌ها را مجذوب خود خواهد کرد، به ویژه چشمان زیبا پسند خانم‌ها، قطعاً از مشاهده‌ی طراحی آن لذتی وافر خواهند برد. خانم برسانی که به خوبی با  علایق خانم‌ها آشناست، در کار خود به بهترین شکل ممکن از این مظاهر زیبایی استفاده کرده است. طلا، کریستال‌های درخشان سوارووفسکی (Swarovski)، مروارید، سنگ‌های قیمتی همچون عقیق و البته مبلمان چوبی سفارشی، از جمله عناصر اصلی استفاده شده در تزئین و دکوراسیون این کشتی تفریحی جالب توجه به شمار می‌روند.

در طراحی کشتی از خطوط ملایم به همراه با لبه‌های نرم و خوش فرم به شکلی گسترده استفاده شده است. سعی خانم برسانی بر این بوده که همه چیز در راستای سلایق و خواست‌های ذهنی خانم‌ها، طراحی و اجرا شود. به علاوه استفاده‌ی فراوان از طرح گل، رنگ سفید درخشان و البته رنگ طلایی، جلوه‌ای متفاوت و البته لوکس به این کشتی بخشیده است.

در وب سایت خانم برسانی اشاره شده که “بانوی زیبا” از همان المان‌‎ها و مشخصات اصلی کارهای برسانی استفاده کرده است که موجب گرمی هر چه بیشتر فضا و القای حسی لطیف و رمانتیک به مسافران خواهد بود. رنگ سفید عاجی و طلایی نیز به این مهم کمک فراوانی کرده و فضا سازی داخلی را تا حد ممکن راحت و دلپذیر نموده است.

کابین اصلی کشتی در طبقه‌ی دوم واقع شده است،  ۶ کابین لوکس و زیبای مخصوص مهمان نیز در گوشه و کنار کشتی پراکنده بوده و در مجموع توانایی پذیرایی از ۱۲ مهمان را دارا هستند. این کشتی دارای امکانات متعدد، فضاهای زیبا برای صرف غذا و استراحت و البته مکانی مناسب اجرای موسیقی زنده است.

در این کشتی به جای دارت و بازی‌های کامپیوتری مورد علاقه‌ی آقایان، امکانات دیگری گنجانده شده است. یک مجموعه اسپای کامل شامل سونا، سونای خشک، سونای مادون قرمز، استخر همراه با جریان‌های آبی تسکین دهنده، اتاق برف و البته فواره‌های یخی از جمله این ویژگی‌ها هستند. یک فضای مناسب فعالیت‌های ورزش و جکوزی نیز از دیگر امکانات این کشتی است.کتابخانه، شومینه، مرکز زیبایی، چندین بار و البته سالن سینما نیز مزایای قابل توجه دیگری است که این کشتی از آنها برخوردار است.

لیدیا اشاره می‌کند که تمام سعی او استفاده از عناصر مدرن، امروزی و البته هنری در طراحی بخش‌ها و سیستم‌های مختلف هدایتی و تجهیزات این کشتی بوده است.

این کشتی در ۵ طبقه ساخته شده که یکی پس ازدیگری با امکانات متنوع و خوشایند تکمیل شده‌اند. به علاوه یک جایگاه مناسب فرود هلیکوپتر هم در آن تعبیه شده که البته بهتر است بدانید از هلیکوپتر طلایی خبری نبوده و تصویر این هلیکوپتر تنها برای جلب توجه و نشان دادن شکوه و امکانات لوکس این کشتی صورت گرفته است، شاید بتوان گفت یک شوخی گرانقیمت.

در مورد ارزش این کشتی، خانم برسانی هنوز ایده‌ای ندارد. هر چند او در ادامه میافزاید با توجه به امکانات و البته مصالح  و تزئینات گرانقیمت و باشکوه استفاده شده در آن، نمی‌توان انتظار قیمتی پایین را داشت. این کشتی بی‌شک یکی از لوکس‌ترین و گرانقیمت‌ترین‌های نوع خود در جهان به شمار می‌رود.

با هم در خانه عکس تصاویری از طراحی کشتی تفریحی گرانقیمت و مجلل برای خانم‌ها را تماشا می کنیم.

منبع: میهن پست

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*